اونس طلا2372.31
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,100,000
جدید (امامی)44,450,000
نیم26,200,000
ربع16,200,000

ماندگاری طلا در کانال 1800 دلاری

تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون روی داده‌های اولیه هفتگی نرخ بیکاری ایالات‌متحده معطوف شده است.

قیمت طلا امروز با نوسان جزیی روبه رو شد و معامله‌گران در انتظار نشانه های جدید در مورد برنامه‌های افزایش نرخ فدرال رزرو هستند.

به گزارش سایت طلا،قیمت هر اونس طلا در لحظه تنظیم این گزارش با 2 دلار کاهش به 1810 دلار رسید.

قیمت طلا در روز سه‌شنبه به بالاترین حد خود در ۶ ماه گذشته رسید و در روز چهارشنبه به دلیل افزایش سود فروش کاهش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، تمرکز سرمایه‌گذاران اکنون روی داده‌های اولیه هفتگی نرخ بیکاری ایالات‌متحده معطوف شده است. طلا از پایین‌ترین سطح بیش از دو سال اخیر در سپتامبر نزدیک به ۲۰۰ دلار افزایش یافته است زیرا انتظار می‌رود بانک مرکزی ایالات‌متحده سرعت افزایش نرخ بهره خود را کاهش دهد و جذابیت دارایی‌های بدون بازده را افزایش دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۳.۵۸ دلار رسید، پلاتین ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۰۰۶ دلار و ۹۸ سنت رسید و پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۷۸۷ دلار و چهار سنت رسید.

روز گذشته قیمت طلا نسبت به اوج شش ماهه جلسه گذشته کاهش یافت زیرا دلار آمریکا تقویت شد و بازدهی خزانه داری بالا ماند، در حالی که بدتر شدن وضعیت کووید در چین، مصرف کننده اصلی شمش، بر قیمت ها تأثیر گذاشت.

ارزش بورس‌های جهانی نیز در روزگذشته کاهش یافت و قیمت نفت هم سقوط کرد. سرمایه گذاران شور و شوق خود را در مورد تقویت اقتصادی بالقوه ناشی از لغو محدودیت های کووید توسط چین با نگرانی در مورد افزایش شیوع کرونا در آنجا ارزیابی کردند. دولت چین روز دوشنبه اعلام کرد که از 8 ژانویه الزام مسافران ورودی به قرنطینه را متوقف می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد