اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر می خواهید بدانید رابطه تان ماندگار است به این ۵ سؤال جواب دهید!

اگر شخصی را پیدا کردید که فکر می کنید نیمه گمشده شماست، اما ۱۰۰% مطمئن نیستید، به این ۵ سؤال جواب بدهید تا به پاسخ برسید.

اگر شخصی را پیدا کردید که فکر می کنید نیمه گمشده شماست، اما ۱۰۰% مطمئن نیستید، به این ۵ سؤال جواب بدهید تا به پاسخ برسید.

آیا می توانید علنی صحبت کنید؟

آیا می توانید زمانی که دوست ندارید کاری را انجام دهید به او بگویید تا او انجامش دهد؟ آیا می توانید هرچیزی که دوست دارید یا ندارید را به هم بگویید و بدون اینکه از هم ناراحت شوید، حرف های یکدیگر را بشنوید؟ آیا حاضرید به حرف‌های هم گوش بدهید؟ احساست هم را بپذیرید ؟ بحث کنید و به نتیجه برسید؟

آیا رابطه خانوادگی یا دوستانه شما سالم است؟

بعضی از افراد به دلیل ناسازگاری، نمی توانند با دوستان و یا خانواده شان رابطه خوبی داشته باشند. آیا شما می توانید خانواده و دوستان یکدیگر را دوست داشته باشید؟ ناگفته نماند که اگر از یک شخص خاص در خانواده و دوستانش بدتان بیاید، مشکلی ندارد. مسئله مهم این است که شما بتوانید اکثریت دوستان یا خانواده یکدیگر را دوست داشته باشید. آیا همه را دوست دارید؟ آیا می توانید با آنها کنار بیایید؟

آیا احترام متقابل وجود دارد؟

چگونه می شود کسی را دوست داشت اما به او احترام قائل نگذاشت؟ آیا به یکدیگر حتی وقتی تنها هستید یا در اوج ناراحتی هستید، احترام می گذارید؟ آیا یکدیگر را سرزنش می کنید؟

آیا از با هم بودن لذت می برید؟

آیا شما تلاش می کنید که در کنار هم باشید ؟ یا بهانه می آورید تا با هم وقت نگذرانید ؟ وقتی کنار هم هستید خوشحالید؟ وقتی زیاد پیش هم هستید، دعوا می کنید؟ دوست دارید بیشتر تنها باشید یا در کنار او باشید؟

آیا نسبت به خودتان احساس خوبی دارید؟

آیا قبل از اینکه با او آشنا شوید، خودتان را دوست داشتید؟ مستقل بودید ؟ با اعتماد به نفس بودید؟

آیا الآن که در کنار او هستید احساس استقلال می کنید یا احساس وابستگی؟ اعتماد به نفس دارید یا نه ؟

اگر پاسخ شما به این 5 سوال "بله" است ، یعنی شما در رابطه ای هستید که پایدار و ماندگار است. به یاد داشته باشید که رابطه مانند یک گیاه است و نیاز به عشق و مراقبت دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد