اونس طلا2318.09
مظنه14,936,000
18 گرم3,447,900
ارزش سکه33,650,808
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

بزرگ‌شدن حباب‌ نرخ ارز و هشدار ریزش قیمت‌ها

‌عضو کانون صرافان با بیان اینکه بازار ارز حباب قیمتی زیادی دارد، گفت: وضعیت ارزی بانک مرکزی مطلوب است و هر لحظه ممکن است با ورود بازارساز به بازار ارز، قیمت‌ها شکسته شود و مردمی که در این قیمت‌ها ارز خریده‌اند، به شدت متضرر شوند.

به گزارش سایت طلا،احمد لواسانی با اشاره به رشد قیمت ارز در بازار غیررسمی اظهار داشت: بازار ارز در شرایط فعلی، کاملا حباب دارد و مردم برای ورود به این بازار با دقت بیشتری رفتار کنند، هر لحظه ممکن است قیمت ارز ریزشی شود و مردمی که در این قیمت‌ها، ارز خریده‌اند به شدت متضرر شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت ارزی بانک مرکزی مطلوب است و هر لحظه ممکن است با ورود بازارساز به بازار ارز، قیمت‌ها شکسته شده و رو به پایین حرکت کند.

‌عضو کانون صرافان ادامه داد: اگر افرادی به هر دلیلی نیازمند به ارز هستند، توصیه ما‌ این است که ارز را از صرافی‌های مجاز و رسمی و با نرخ های مصوب تهیه کند و مراقب دلالان و سوداگران باشند.

* ‌ذخایر ارزی بانک مرکزی مطلوب است/ واردکنندگان نگران تأمین ارز نباشند

این عضو کانون صرافان با یادآوری مجدد ذخایر مطلوب ارزی بانک مرکزی، تصریح کرد: هر تقاضایی در بازار برای ارز باشد، برای آن ارز وجود دارد و واردکنندگان هیچ نگرانی برای تامین ارز درخواستی خود نداشته باشند.

وی با تاکید بر وجود حباب در بازار ارز، ادامه داد: مداخله ارزی بانک مرکزی در بازار ارز می‌تواند موجب کاهش شدید قیمت‌ها در بازار ارز شود و افرادی که در این قیمت‌ها اقدام به خرید کرده اند، قطعا با زیان همراه خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد