اونس طلا2205.16
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

هدیه شگفت انگیز گوگل به کاربران اعلام شد

با به‌روزرسانی آینده برنامه Find My Device گوگل، امکان ردیابی موقعیت مکانی گوشی، بدون نیاز به اتصال اینترنت برای کاربران فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، با به‌روزرسانی آینده برنامه Find My Device گوگل، امکان ردیابی موقعیت مکانی گوشی، بدون نیاز به اتصال اینترنت برای کاربران فراهم خواهد شد.

برنامه “Find My Device” گوگل به‌زودی یک به‌روزرسانی بزرگ را دریافت خواهد کرد. به‌لطف این آپدیت، حتی اگر گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل نباشد نیز این غول فناوری می‌تواند موقعیت مکانی دستگاه را ردیابی کند. این ویژگی برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل دریافت و استفاده خواهد بود.

با استفاده از برنامه Find My Device، می‌توان گوشی اندرویدی خود را در صورت گم یا دزدیده شدن، پیدا کرد. علاوه بر آن، در شرایط مذکور امکان قفل کردن گوشی یا حتی ریست از راه دور نیز به‌وسیله این برنامه فراهم است. بااین‌حال، در حال حاضر تنها در صورت اتصال به اینترنت می‌توان از قابلیت‌های نام‌برده استفاده کرد که البته این وضعیت به‌زودی تغییر خواهد کرد.

ردیابی موقعیت گوشی بدون اینترنت

در یادداشت ضمیمه شده به‌روزرسانی اخیر Find My Device در دسامبر 2022 آمده است:

برنامه Find My Device اکنون آخرین گزارش موقعیت مکانی رمزنگاری شده را برای دستگاه‌های اندرویدی، با استفاده از یک چارچوب جدید متمرکز بر حریم خصوصی ارائه می‌دهد.

به‌لطف این عملکرد جدید، حتی زمانی که گوشی به اینترنت متصل نیست نیز می‌توان موقعیت مکانی آن‌را ردیابی کرد. به‌طور مشخص، با این ویژگی، حتی زمانی‌که گوشی شما فاقد اتصال اینترنت باشد نیز از طریق دستگاه‌های مجهز به بلوتوث که در مجاورت قرار دارند، امکان ردیابی موقعیت مکانی دستگاه فراهم خواهد شد. هم‌چنین تمام داده‌های رمزنگاری می‌شوند و به‌جز گوگل، تلفن‌های مورد استفاده در این شبکه از موقعیت گوشی هوشمند اندرویدی مطلع نخواهد شد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه‌ زمانی در دسترس خواهد بود، زیرا گوگل به انتشار هیچ به‌روزرسانی دیگری اشاره نکرده است. هم‌چنین طبق برخی گمانه‌زنی‌ها، این آپدیت ممکن است در قالب یک قابلیت جدید برای اندروید ۱۴، در اواخر سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد