اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود بورس در آخرین روز پاییز

شاخص‌های بورسی امروز صعودی بودند و شاخص کل بورس توانست بیش از ۴۰۰۰ واحد افزایش یابد.

به گزارش سایت طلا،بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند رو به رشد قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 4101 واحد به رقم یک میلیون و 496 هزار و 196 واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هموزن با افزایش 3322 واحد به رقم 445 هزار و 720 واحد رسید.

ارزش بازار در بورس تهران به بیش از 5 میلیون و 537 هزار میلیارد رسید. معامله‌گران امروز بیش از 7.4 میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب 376 هزار فقره معامله و به ارزش 4 هزار و 94 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز همه شاخص‌های بورس سبز بودند بگونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی نسبت به روز قبل 0.28 درصد رشد کردند. این دو شاخص در معیار هموزن 0.75 درصد افزایش یافتند.

شاخص آزاد شناور 0.29درصد رشد کرد. شاخص بازار اول بورس 0.41 درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس که معاملات بلوکی در آن انجام می‌شود 0.11 درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، بانک ملت، بانک پاسارگاد، کشتیرانی، بانک صادرات و بانک تجارت بیشترین اثر افزایش در شاخص بورس را داشتند و نماد توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس از خود به جای گذاشته‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۱۰۹ واحد افزایش یافت و تا رقم ۱۹ هزار و ۱۷۲ واحد صعود کرد. در این بازار ۲۲۰ هزار معامله انجام شد که ۳۳ هزار و ۲۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

مجتمع جهان فولاد سیرجان، گروه توسعه ملی مهر آیندگان، صنعتی مینو، سنگ آهن گهر زمین، بیمه کوثر و بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد