اونس طلا2370.79
مظنه16,346,000
18 گرم3,773,400
ارزش سکه36,827,538
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,200,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

ایرانسل برای یلدا اینترنت رایگان هدیه داد + جزییات

هدیه ایرانسل برای شب یلدا اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۱ برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

به گزارش سایت طلا، هدیه ایرانسل برای شب یلدا اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۱ برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

اپراتور ایرانسل همانند سال‌های قبل برای تمام مشترکان خود به مناسب شب یلدا که به عنوان طولانی‌ترین شب سال شناخته می‌شود هدایای ویژه‌ای شامل ۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی و شانس دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه را در نظر گرفت.

جزئیات هدیه شب یلدا ایرانسل

۴۰ دقیقه مکالمه هدیه پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی

مشترکان این اپراتور از بامداد ۳۰ آذر تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۱ می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من از طرح هدیه مکالمه ایرانسل ویژه شب یلدا استفاده کنند. در این طرح پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی همان مکالمه برای همه مشترکان دائمی و اعتباری رایگان خواهد بود.

شانس دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت همراه

اپراتور ایرانسل همانند سال‌های گذشته در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من به مشترکان خود هدیه ویژه می‌دهد. در واقع ایرانسل در روزهای ۳۰ آذر و یک دی ۱۴۰۱ در این بخش به ۱۴۰۱ کاربر ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه خواهد داد.

در همین راستا تمام مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند از بامداد ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۳:۵۹ اول دی ۱۴۰۱ به بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند و با تکان دادن گوشی شانس خود را برای دریافت این بسته اینترنتی ویژه امتحان کنند.

گفتنی است مشترکان فقط ۲۴ ساعت بعد از زمان فعالسازی این بسته فرصت دارند تا از آن استفاده کنند. ضمن این که هر کاربر فقط یک‌بار شانس دریافت این هدیه را خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد