اونس طلا2385.12
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

یک پسر نوجوان،مادرش را بخاطر تمیز کردن اتاقش به قتل رساند

او پس از اینکه به مادرش حمله کرد از دوستش خواسته که اسلحه بیاورد تا به مادرش شلیک کند.

این پسر نوجوان فقط بخاطر اینکه که مادرش به او گفته بود اتاقش را تمیز کند، مادرش را به قتل رساند.

جاکوب بروئر ۱۷ ساله ، پس از اینکه مادرش به او گفت اتاقش را مرتب کند، چندین بار به مادرش چاقو زد و آنقدر با ماهیتابه به سر او ضربه زد تا دسته ماهیتابه شکست. او اعتراف کرد که پس از اینکه به مادرش حمله کرده به دوستش پیامک فرستاده و از او خواسته که اسلحه بیاورد تا به او شلیک کند. یکی از دوستان او پس از اینکه متوجه شد او مادرش را به قتل رسانده به مادرش خبر داد، سپس مادر او این فاجعه را به پلیس گزارش می دهد. پلیس وقتی به صحنه جرم می رسد مادر را غرق در خون در کف خانه می بیند که دماغ او کاملا جدا شده بود.

او به کارآگاهان گفت که با یک ماهیتابه به سر مادرش ضربه زده است و سپس با یک چاقوی جیبی به مادرش حمله کرده است. او پس از حمله به مادرش کلید ماشین و پول از کیف مادرش برداشته و از خانه فرار کرده است. او گفت که دوست ندارد اتاقش را تمیز کند و از اینکه مادرش مدام بخاطر این موضوع با او دعوا می کند خسته شده بود.

ظاهرا بروئرپس از فرار دو دوستش را سوار می کند و هنگام تعقیب و گریز پلیس ، در یک منطقه جنگلی با یک درخت برخورد می کند و پلیس او را دستگیر می کند.

بر اساس سوابق قبلی، این نوجوان به دادگاه بزرگسالان منتقل شده است. اتهامات او قتل درجه یک، سرقت وسیله نقلیه و فرار از پلیس است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد