اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بورس به صعود خود ادامه داد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۲۸ آذرماه) با ۶۷۵ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش سایت طلا،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 11میلیارد و 81میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 5هزار و 569میلیارد تومان در بیش از 493هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 675واحدی در ارتفاع یک میلیون و 500هزار و 917واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز ۵۲ واحد افزایش داشت و به ۱۹ هزار و ۷۵ واحد رسید.

در این بازار بیش از هشت میلیارد و ۵۷۰ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۹۶ هزار و ۱۵۹ نوبت بود.

فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، شرکت سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر)، بیمه پاسارگاد (بپاس)، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلی) و سنگ آهن گهرزمین (کگهر) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در ادامه بهمن دیزل (خدیزل)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، پالایش نفت شیراز (شراز)، پویا زرکان آق دره (فزر) و تولید نیروی برق دماوند (دماوند) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد