اونس طلا2329.48
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

پسری خواهر ۱۵ ساله اش را در حال ابراز علاقه خفه کرد

متیو سلبی، مردی که خواهر ۱۵ ساله خودش را در حالیکه در تعطیلات کریسمس بودند،خفه کرد و به قتل رساند، به زندان افتاد.

متیو سلبی، مردی که خواهر ۱۵ ساله خودش را در حالیکه در تعطیلات کریسمس بودند،خفه کرد و به قتل رساند، به زندان افتاد.

متیو سلبی، دارای اختلال طیف اوتیسم است،او پس از مشاجره در مسافرت به خواهرش آماندا حمله کرد. این جوان ۲۰ ساله به قتل عمد اعتراف کرد و امروز در دادگاه به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

بنا بر گزارشات ، این خواهر و برادر با پدرشان آنتونی سلبی درحالیکه در تعطیلات در پارک تای ماور در ولز شمالی بودند، در کاروان مسافرتی خود با هم درگیر شدند. آقای سلبی گفت که متیو خواهرش را هل داد و او با یک پریز برخورد کرد و لبش آسیب دید.

سپس متیو، آماندا را بین دو تخت در اتاق کاروان بست و بالای سرش نشست. آقای سلبی می گوید که من سعی کردم از تخت بالا بروم و دست های آماندا را باز کنم اما متیو خیلی از من قوی تر بود و بسیار هم عصبانی بود و به آماندا اجازه حرکت کردن نمی داد.

آقای سلبی می گوید : وقتی متیو داشت او را خفه می کرد، من فقط صدای آماندا را شنیدم که گفت : « بابا، به مامان بگو دوستش دارم»

من از پسرم التماس کردم که دخترم را رها کند، اما او محکم تر دست هایش را روی گلوی او فشار داد تا اینکه نفس آماندا قطع شد.

وی افزود: این اتفاق خیلی دردناک است ، به هر حال ما دو فرزند خودمان را از دست دادیم ، من میدانم که متیو به بیماری اوتیسم مبتلاست بهمین خاطر به دادگاه آمدم تا از او دفاع کنم.

پس از مرگ آماندا، خانواده آماندا بیانیه ای را از طریق پلیس ولز شمالی منتشر کردند و در آن گفتند: آماندا یک دختر دوست داشتنی بود . او مراقب همه بود، متفکر بود و دوست داشت به دیگران کمک کند. همه ما دلمان برای او تنگ می شود.

دادگاه این حکم را به دلیل خطراتی که این پسر جوان برای مردم دارد، داده است. با توجه به تلاش خانواده برای تجدید نظر این حکم، دادگاه گفته است که نمی شود او را در بیمارستان بستری کرد و او باید ۱۰ سال در زندان حبس شود.

قاضی ریس رولندز گفت: این خانواده به دلیل اتفاقی که در آن روز افتاده است، از هم متلاشی شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد