اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تبلیغ جدید سامسونگ بار دیگر اپل را به سخره گرفت + ویدیو

تبلیغ جدید گلکسی زد فیلیپ ۴ سامسونگ به مانند رسم تازه‌ کره‌ای‌ها، غول فناوری و گوشی ساز محبوب آمریکایی‌ را مسخره می‌کند! اما دلیل این کار چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

به گزارش سایت طلا، تبلیغ جدید گلکسی زد فیلیپ ۴ سامسونگ به مانند رسم تازه‌ کره‌ای‌ها، غول فناوری و گوشی ساز محبوب آمریکایی‌ را مسخره می‌کند! اما دلیل این کار چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

گوشی‌های تاشو یا بهتر بگوییم، گوشی‌های تاشویی که به صورت عمودی خم می‌شوند، در حال تسخیر بازار هستند و هر روز شاهد ظهور یک مدل جدید از آن‌ها هستیم! از اوپو فایند N2 Flip که به تازگی و با عنوان نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو جهان معرفی شده است تا رقیبان دیگری مانند موتورولا ریزر 2022 یا هواوی P50 پاکت یا پاکت S، همه و همه اینجا هستند تا رقابت جذابی را آغاز کنند.

اما گلکسی Z Flip 4 سامسونگ هیچ کدام از آن‌ها را رقیب اصلی خود نمی‌داند و به سبک جنگجویی که منتظر رقیب واقعی خود است، در مقابله دروازه‌های قلعه اپل ایستاده و رجز می‌خواند تا بالاخره شاید تیم کوک و تیم او، یک گلادیاتور واقعی را برای نبرد راهی میدان کند؛ چیزی که تا این لحظه، رخ نداده است. به هر حال در ادامه با تبلیغ جدید گلکسی زد فیلیپ 4 سامسونگ علیه اپل همراه خواهیم بود و ویدیو آن را با زیرنویس اختصاصی گجت نیوز تماشا خواهیم کرد.

این ویدیو هم به مانند تبلیغات‌های قبلی سامسونگ، محصولات اپل و به طور دقیق، ضعف آن‌ها در فاکتور خلاقیت را هدف قرار داده است. هرچند که شایعاتی از ساخت گوشی تاشو اپل تا سال ۲۰۲۵ به گوش می‌رسد اما این شرکت آمریکایی همچنان خط تولید گوشی‌های خود را فقط به پرچمداران معمولی اختصاص داده و فعلا به طور رسمی از تولید گوشی‌های تاشو Apple، هیچ خبری منتشر نشده است.

گوشی تاشو گلکسی Z Flip 4 سامسونگ تقریبا در اواسط تابستان امسال به روی صحنه آمده است. این گوشی تاشو که در کنار همزاد خود یعنی زد فلیپ 4 معرفی شده بود، از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و میزبان یک نمایشگر 6.7 اینچی داینامیک AMOLED با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2640 با تراکم پیکسل 452 پیکسل در هر اینچ است. به نظر شما اپل طی ماه های آینده می‌تواند جواب محکمی به سامسونگ دهد یا اپل بازها همچنان باید به کاربران گوشی‌های سامسونگ و کری‌های همیشگی‌ آن‌ها بی‌تفاوت باشند و از کنار آن‌ها عبور کنند؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد