اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط آزاد قیمت بیت کوین

در ساعات نخست معاملات روز شنبه، قیمت بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد افت بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند. افزایش نرخ بهره تاثیری نزولی بر قیمت بیت کوین دارد.

قیمت بیت کوین در روزهای ابتدایی هفته تا کانال 18 هزار دلاری نیز پیش رفته بود اما امروز وارد کانال 16 هزار دلاری نیز شد. افزایش نرخ بهره همانند طلا تاثیری نزولی بر قیمت بیت کوین دارد.

به گزارش سایت طلا، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در مسیر سقوط بیشتر قرار گرفته است زیرا اظهارات جرمی پاول، رئیس فدرال رزرو برای سختگیری بیشتر همچنان بر سرمایه‌گذاران فشار می‌آورد.

بیت‌کوین تاکنون بعد از زمانی که در نوامبر سال گذشته به بالاترین حد رسید بیش از ۷۵ درصد از ارزش خود را به دلیل عوامل بی‌شماری از دست داده است. تلاش‌ها برای بازیابی قیمت در اوایل ماه گذشته با شکست غیرمنتظره صرافی رمزارز اف تی ایکس خنثی شد.

طبق داده‌های منتشر شده، تنها ۳۶ درصد از دارندگان بیت‌کوین با قیمت‌های فعلی سود می‌کنند، ۱۴ درصد در نقطه سربه سر هستند و ۵۱ درصد در نقطه قرمز بسر می‌برند. قابل ذکر است، اکثریت کسانی که سود می‌برند، سرمایه‌گذارانی هستند که سکه‌ها را بیش از یک سال حفظ کردند. علاوه بر این، اکثر سرمایه‌گذاران همچنان چشم‌انداز نزولی در مورد بیت‌کوین دارند که یکی از رایج‌ترین سیگنال‌های تغییر روند قریب الوقوع است.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۸۰۲.۱۶ میلیارد دلار است كه ۵.۵۳ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۴۹.۶۹ درصد افزایش یافته و به ۵۰.۰۱ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۵.۵۹ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با افت حدود ۴ درصد به قیمت ۱۶ هزار و ۷۲۹ دلار و اتریوم با ریزش حدود ۷ درصد به قیمت هزار و ۱۸۰ دلار معامله می‌شوند.

اتریوم نیز امروز 5 درصد از ارزش خود را از دست داد تا مرز 1200 دلاری نیز در خطر از دست رفتن باشد. افت اتریوم در روزهای گذشته شیب بسیار تندی داشته است. بازدهی هفتگی دومین رمزارز بزرگ دنیا نیز در محدوده منفی 5 درصد قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد