اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روسیه درصدد خرید صد‌ها پهپاد و موشک ایرانی است

یک رسانه آلمانی مدعی شد خرید صد‌ها پهپاد و موشک ایرانی در دستور کار روسیه است.

به گزارش سایت طلا ، خبرگزاری آلمانی "DPA" به نقل از یک منبع مطلع در گزارشی ادعا کرد که روسیه درخواست خرید صد‌ها پهپاد و موشک بالستیک از ایران کرده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، مدعی شد: ما می‌دانیم که ایران قصد دارد محموله‌های پهپاد و موشک‌های خود را در مقادیر زیاد به روسیه افزایش دهد.

این منبع افزود: فکر نمی‌کنم این محموله هنوز ارسال شده باشد، اما سفارش محموله از سوی روسیه قطعی است.

به تازگی «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، با تکرار این ادعا که ایران در کنار روسیه است و تجهیزات نظامی و مربیان را برای حمله به کشور دیگری در اختیار آن قرار می‌دهد، گفت: «ما قبلاً اقداماتی را انجام داده‌ایم تا انتقال پهپاد‌ها و تجهیزات نظامی ایران به روسیه را دشوار کنیم.»

همچنین، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اخیراً مدعی شده که ایران به شریک دفاعی اصلی روسیه تبدیل شده است. گزارش‌های خبری در روز‌های اخیر حکایت از آن دارد که کشور‌های غربی در حال فشار بر دبیرکل سازمان ملل هستند تا علیه ایران و آنچه همکاری این کشور با روسیه در جنگ اوکراین ادعا می‌کنند گزارش منتشر کند. در همین حال، وزیر امور خارجه کشورمان می‌گوید ایران از اوکراین درخواست کرده اگر شواهدی بر مدعای خود دارد، آن را در جلسه‌ای به ایران تحویل دهد، اما مقامات اوکراینی در لحظه آخر از حضور در این جلسه خودداری کرده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد