اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ستاره جذاب مراکش که با یکی از زیباترین بازیگران زن جهان ازدواج کرد + تصاویر

شاید بتوان گفت تقریبا همه تیم ملی فوتبال مراکش را در برابر رقبای بزرگ خود از قبل بازنده می‌دانستند. اما حالا می‌بینیم که آنها مشخصات یک تیم فوق ستاره در داخل و خارج از زمین را دارند.

به گزارش سایت طلا، شاید بتوان گفت تقریبا همه تیم ملی فوتبال مراکش را در برابر رقبای بزرگ خود از قبل بازنده می‌دانستند. اما حالا می‌بینیم که آنها مشخصات یک تیم فوق ستاره در داخل و خارج از زمین را دارند.

تیم ملی فوتبال کشوری که در شمال غربی آفریقا واقع است برای شکست فرانسه در نیمه نهایی چشم به دیوید بکهامِ تیم خود دوخته؛ اشرف حکیمی (Achraf Hakimi)، ستاره باشگاه پاری سن ژرمن که هفته گذشته با پنالتی پیروزی بخش خود، اسپانیا را از جام جهانی حذف و توجه جهان را به خود جلب کرد.

اشرف حکیمی ۲۴ ساله با هیبا ابوک (Hiba Abouk) ۳۶ ساله ازدواج کرده که از او به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن جهان یاد می‌شود. این زوج جذاب در ماه اکتبر روی جلد مجله Vogue Arabia ظاهر شدند.

مادر نظافتچی و پدر میوه ‌فروش او به امید یک زندگی بهتر از مراکش به مادرید، جایی که اشرف در آن متولد شده، مهاجرت کردند.

اشرف در سال ۲۰۲۰ گفته بود: «ما از خانواده کم درآمدی آمده‌ایم که برای گذراندن زندگی خود تلاش زیادی ‌کرده‌اند. حالا، من هر روز برای آنها می‌جنگم. آنها جانشان را برای من گذاشتند. چیزهای زیادی را از برادرانم گرفتند تا من موفق شوم.»

حکیمی قبل از اینکه رئال مادرید در هفت سالگی به او پیشنهاد یک دوره آزمایشی بدهد برای تیم محلی CD Colonia Ofigevi بازی می‌کرد. او اولین بازی خود را برای آنها در ۱۸ سالگی انجام داد، و بعد به صورت قرضی قراردادی دو ساله با بوروسیا دورتموند امضا کرد.

او سپس با ۳۵ میلیون پوند به اینترمیلان فروخته شد و بعد با ۶۰ میلیون پوند به PSG رفت و اکنون یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌ ها است که هر ماه بیش از یک میلیون پوند با خود به خانه می‌برد.

اشرف در جولای ۲۰۱۸ با هیبا آشنا شد و دو سال پیش با او ازدواج کرد. اولین پسر آنها، امین، در فوریه ۲۰۲۰ و پسر دیگرشان امسال به دنیا آمد. حکیمی مثل بکهام در ۲۲ سالگی تبدیل به پدری جوان شد و می‌گوید که هیچ توقعی از پسرانش ندارد که راه او را در فوتبال دنبال کنند.

مراکش، معروف به «شیرهای اطلس»، اولین تیم آفریقایی و اولین تیم عربی است که به نیمه نهایی جام جهانی راه یافته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد