اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این موش قهرمان، صاحبش را نجات داد!

کارولین دیویس که مبتلا به سرطان ریه است قرص هایی مصرف می کند که باعث می شود ناخودآگاه بخوابد،

کارولین دیویس، ۶۱ ساله میگوید که این موش لطفش را جبران کرد و از آتش گرفتن خانهاش جلوگیری کرد.

کارولین دیویس که مبتلا به سرطان ریه است قرص هایی مصرف می کند که باعث می شود ناخودآگاه بخوابد، او با لباس بیمارستانش در خانه اش در حال سیگار کشیدن بود که به خواب رفت. وقتی سیگار از دستش می افتد مبل را می سوزاند.

او میگوید: شوهر مالکوم که یک پرستار بازنشسته ارتوپدی است و در طبقه بالا خوابیده بود. وقتی سیگار از دست من افتاده بود، رتی سیگار را برداشته و آن را در باغ انداخته بود. همان موقع رتی از روی بدن من بالا رفت و من را از خواب بیدار کرد. اگر رتی نبود، ما خانه و زندگیمان را از دست می دادیم. او ما را نجات داد. انگار می خواسته که لطف من را جبران کند.

کارولین میگوید: گربه من ، ۱۸ ماه پیش این موش را به خانه من آورد تا او را بخورد و من او را نجات دادم. من او را در یک قفس کوچک گذاشتم و به او آب و غذا دادم، اگرچه با وجود زخم هایی که داشت انتظار نداشتم که تا شب زنده بماند. اما رتی زنده ماند و من و همسرم مالکوم( ۶۴ساله) ، ۱۸ ماه است که از اومراقبت می کنیم.

کارولین گفت: من فقط به او آب و غذا دادم ، اما در کمال تعجب او خیلی بزرگ شد. من فکر کردم او سیگار را برداشته و یک جای دیگر انداخته، برای همین کل خانه را نگاه کردم اما وقتی به داخل حیاط آمدم با کمال تعجب دیدم او سیگار را روی کاشی حیاط انداخته و می دانسته که سیگار آنجا را نمی سوزاند. او یک قهرمان واقعی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد