اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود ۱۸ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۸ هزار و ۲۹۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۲ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش سایت طلا،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 9میلیارد و 914میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 6هزار و 123میلیارد تومان در بیش از 448هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 18 هزار و 291واحدی در ارتفاع یک میلیون و 472هزار و 759واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های بانک پاسارگاد، بانک ملت و بانک تجارت افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۷ واحد افزایش داشت و به ۱۸ هزار و ۸۵۸ واحد رسید.

در این بازار بیش از ۶ میلیارد و ۸۱۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۵۶ هزار و ۸۳۰ نوبت بود. پلیمر آریاساسول (آریا)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، تجلی توسعه معادن و فلزات (تجلی)، گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان)، فرابورس ایران (فرابورس) و بهمن دیزل (خدیزل) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در ادامه بیمه پاسارگاد (بپاس)، صنعتی مینو (غصینو)، بانک دی (دی)، داروسازی دانا (ددانا) و صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (شکام) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد