اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرنوشت تکان دهنده نابغه ای که در 11 سالگی از دانشگاه فارغ التحصیل شد + تصاویر

برندون برمر در سال ۱۹۹۱متولد شد. وی نابغه ای نسبتاً مشهور است. وقتی تازه راه رفتن را یاد می‌گرفت، می‌توانست کلمات را بخواند. او از ۳ سالگی شروع به تمرین پیانو کرد و در ۱۰ سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

به گزارش سایت طلا، برندون برمر در سال ۱۹۹۱متولد شد. وی نابغه ای نسبتاً مشهور است. وقتی تازه راه رفتن را یاد می‌گرفت، می‌توانست کلمات را بخواند. او از ۳ سالگی شروع به تمرین پیانو کرد و در ۱۰ سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

تولد نابغه

برندون برمر در سال ۱۹۹۱متولد شد. وی نابغه ای نسبتاً مشهور است. وقتی تازه راه رفتن را یاد می‌گرفت، می‌توانست کلمات را بخواند. او از ۳ سالگی شروع به تمرین پیانو کرد و در ۱۰ سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد. اما ماجرای تاسف باراین است که زندگی او در سال ۲۰۰۵ناگهان به پایان رسید، زیرا در سن ۱۴ سالگی خودکشی کرد.

میزان هوش استثنایی برندون برمر

این نابغه مشهور آمریکایی در سنجش هوش حرفه ای، امتیاز ۱۷۸ را به دست آورده است، مادرش تعریف کرده که پسرش فکر کرده این یک تست خیلی ساده است و بنابراین امتحان را کامل تمام نکرده است. اگر واقعا به تمامی سوالات پاسخ میداد، نتایج می‌توانست شگفت انگیز‌تر باشد

مادر براندون می‌گوید پسرش از بدو تولد متفاوت بوده و روح یک فرد بالغ را داشته است. او فردی مهربان تر، با مردم بسیار مودبانه رفتار می‌کرد و نظرات و ترجیح‌های خاص خود را در موسیقی دنبال می‌کرد.

موفقیت‌های خارق العاده برندون برمر

وی تنها ۷ ماه را در خانه گذراند و تمام دوره‌های ۶ ساله دبیرستان را با موفقیت به پایان رساند. او در سن ده سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

براندون طیف وسیعی از علایق را داشته است. او موسیقی را دوست داشت و در پیانو بسیار خوب بود. وی اغلب کنسرت‌های خود را برگزار می‌کرد. در عین حال تیراندازی با کمان و عکاسی را هم دوست داشت، مهم نیست از کدام جنبه قویتر باشد. او همچنین موسیقی قرن جدید خود را تولید کرد و سی دی موسیقی خود را تولید کرد.

رازی که سر به مهر ماند

براندون در 14 سالگی با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرد! روزی که براندون در ۱۴ سالگی خودکشی کرد، تمام اعضای بدنش اهدا شد، اما اینکه چرا او خودکشی را انتخاب کرد، همچنان یک راز باقی مانده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد