اونس طلا2318.07
مظنه14,771,000
18 گرم3,409,800
ارزش سکه33,279,063
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

با این ۵ ترفند ذهن دیگران را بخوانید

فهمیدن اینکه مردم به چه چیزی فکر می کنند، سخت است. گاهی با خودمان فکر می کنیم که کسی که با ما صحبت می کند دروغ می گوید یا راست می گوید.

فهمیدن اینکه مردم به چه چیزی فکر می کنند، سخت است. گاهی با خودمان فکر می کنیم که کسی که با ما صحبت می کند دروغ می گوید یا راست می گوید. اما نمی دانیم که روش هایی مانند زبان بدن، عبارات و کلمات می تواند احساس واقعی مردم و رفتار یا واکنشهایشان را نشان دهد.

ما در سایت طلا ۵ ترفند برای شما آوردیم که بتوانید ذهن دیگران را بخوانید.

رفتار آینه ای

وقتی با کسی صحبت می کنید دستانتان را روی هم بگذارید، اگر او هم همین کار را انجام داد یعنی علاقه دارد با شما صحبت کند. از دیدگاه علمی، به این حرکت همزمانی لیمبیک یا همگام بودن می گویند. از نظر روانشناسی، ما این کار را وقتی انجام می دهیم که با خانواده و دوستانمان صحبت می کنیم. نورون های آینه ای مسئول رفتار تقلیدی ما هستند.

بی قراری

راه بعدی برای تعیین اینکه طرف مقابل به چه چیزی فکر می کند، توجه به بی قراری اوست. فردی که بیقرار باشد، مرتب دست هایش را به صورتش می کشد. دخترها معمولا به لباس، جواهرات یا به گردن خودشان دست می زنند. بی قراری علت زیادی دارد و شما باید حدس بزنید که او نگران چیست. در روانشناسی، بی قراری با کمبود توجه، بی حوصلگی یا ناراحتی ارتباط دارد. اگر طرف مقابل بی قرار است، شاید می خواهد از شما چیزی را مخفی کند. اما قبل از اینکه سریع نتیجه گیری کنید، بدانید که بیقراری نشان دهنده استرس یا اضطراب هم هست.

سر تکان دادن

هیچ کس هرگز با تک تک کلمات شما موافق نیست. تکان دادن بیش از حد سر، نشانه این است که کسی که با او صحبت می کنید، بیشتر به این فکر می کند که شما در مورد او چه فکری می کنید. او فکر می کند که شما دارید راجب او چه قضاوتی می کنید. اگر آن شخص گاهی میان حرف های شما سرش را تکان بدهد، نشان می دهد که حواسش به حرف های شماست و نگران قضاوت شما نیست.

جهت پا

اگر وارد یک جمع شدید و کسی بدنش را به سمت شما بر نگرداند و یا جهت پاهایشان تغییر نکرد، یعنی علاقه ای ندارند که با شما صحبت کنند. از نظر روانشناسی زبان بدن ، افراد پاهای خودشان را به سمتی که می خواهند بروند، حرکت می دهند. اگر با کسی صحبت می کنید و پاهای او به سمت شما است، نشان می دهد که دوست دارد با شما صحبت کند.

پلک زدن

یک انسان معمولا در هر دقیقه شش تا هشت بار پلک می زند. اگر شخص مقابل بیش از حد یا سریع پلک می زند، یا عصبی است و اضطراب دارد یا به شما دروغ می گوید. سرعت پلک زدن ما زمانی که استرس داریم یا عصبی هستیم بیشتر است، اما همیشه نشانه دروغ گفتن نیست. ولی نگاه کردن به سمت چپ کاملا نشانه دروغ گویی است.

ذهن خوانی بیشتر به توانایی شما در تفسیر رفتار دیگران بستگی دارد. شما بار اول نمی توانید درست حدس بزنید و باید خیلی تمرین کنید تا آن را یاد بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد