اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این ۶ ترفند زندگیتان را تغییر دهید

زندگی مثل یک سرگرمی است اما گاهی اوقات مشکلاتی پیش می آید که ما را به چالش می کشد. یادمان باشد که همه ما با هم متفاوت هستیم و هیچ کسی شبیه اعضای خانواده خودش هم نیست.

زندگی مثل یک سرگرمی است اما گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که ما را به چالش می کشد. یادمان باشد که همه ما با هم متفاوت هستیم و هیچ کسی شبیه اعضای خانواده خودش هم نیست. فقط به ما بستگی دارد که از کاه، کوه بسازیم و یا از کوه، کاه بسازیم. اگر به خودتان یادآوری کنید که زندگی همیشه فراز و نشیب دارد، پس در مسیر درستی هستید.

ما در سایت طلا، ۶ ترفند روانشناختی برایتان آوردیم تا زندگیتان را تغییر دهید.

از آینه جادویی استفاده کنید

این کار را اول صبح انجام دهید. به آینه نگاه کنید و یک جمله خوب به خودتان بگویید و از ظاهر خودتان تعریف کنید. ممکن است اول به نظرتان مسخره به نظر برسد اما هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، به آن عادت می کنید و باعث می شود بیشتر خودتان را دوست داشته باشید.

خودتان را سرزنش نکنید و هیچ حرف بدی به خودتان نزنید

وقتی برایتان مشکلی پیش می آید نگویید من باهوش نیستم، نمی توانم این کار را انجام بدهم، آلزایمر گرفتم، چقدر دست و پا چلفتی ام. این عادت به تمرین زیادی نیاز دارد. هربار که فراموش کردید و به خودتان توهین کردید، باید ۳ جمله خوب به خودتان بگویید. آنقدر تمرین کنید تا یاد بگیرید که به دیگران هم اجازه ندهید به شما توهین کنند.

توپ نورانی

هروقت که جایی می روید احساس کنید یک توپ نورانی پر از عشق درون قلبتان است که همه آن نور را می توانند ببینند. اجازه دهید این توپ در قلبتان بزرگتر شود و فکر کنید که این نور زیبا و شفابخش را به همه کسانی که در اطراف شما هستند می تابانید. به خودت و دیگران لبخند بزن و این عشق را گسترش بده.

شکایت نکنید و غر نزنید

همیشه می توانید یک دلیل برای غر زدن پیدا کنید. هر چه بیشتر شکایت کنید، کائنات دلیل بیشتری برای نق زدن به شما می دهد. شما چیزی را به دست می آورید، که به آن فکر می کنید. از یک دفترچه کوچک استفاده کنید. هر بار که شکایت می کنید، آن را یادداشت کنید. بعد از خودتان بپرسید که می توانید آن را تغییر بدهید یا نه، اگر نه پس غر نزنید و اگر آره، پس تلاش کنید که تغییرش بدهید. چیزهایی که به آن فکر می کنیم زندگی ما را تغییر می دهد اما ما از آن مطلع نیستیم.

خودتان را مقایسه نکنید

شما یک انسان منحصر به فرد هستید. شما نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید زیرا همه توانایی های خاص خودشان را دارند. به این فکر کنید که کسی که موفق است توانسته توانایی خودش را بشناسد و پیشترفت کند . همیشه دعا کنید که همه موفق شوند تا خودتان هم موفق شوید. خدا به کسی که برای دیگران چیزهای خوب نمی خواهد، نعمتی نمی دهد.

سپاسگذاری کنید

روز اول از سه اتفاق خوبی که برایتان اتفاق افتاده سپاسگزاری کنید. روز دوم، بخاطر چیزهایی سپاسگذاری کنید که هیچوقت به چشمتان نمی آمده و همیشه عادی بوده . مثلا بگویید خدایا ممنونم که دوستان و یا خانواده ای دارم که در کنار آنها غذا می خورم و یا خدایا ممنونم که می توانم کار کنم و غیره. خودتان را به چالش بکشید و دنبال چیزهایی برای سپاسگذاری بگردید که هیچوقت به آن فکر نکردید.

وقتی یاد بگیرید که از افکارتان آگاه باشید، می توانید شادی واقعی را هرجا که هستید تجربه کنید و از زندگی در لحظه لذت ببرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد