اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لیمو را در فریزر نگهداری کنید!

برخی از ترفندهای مواد غذایی سالهاست که وجود دارند، اما ما از آنها آگاه نیستیم.

برخی از ترفندهای مواد غذایی سالهاست که وجود دارند، اما ما از آنها آگاه نیستیم. منجمد کردن لیمو قطعا یکی از آنهاست. احتمالاً هرگز دوست نداشتید که لیموهایی را که تازه از سوپرمارکت خریده اید در فریزر بگذارید.

ما در سایت طلا به شما توضیح می دهیم که چرا باید اینکار را انجام بدهید.

کم شدن ترشی لیمو

دمای سرد طعم ترش لیمو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. لیمو فواید بسیار زیادی دارد زیرا ویتامین C موجود در آن سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و به بدن شما کمک می کند تا با عفونت ها مبارزه کند. آنها همچنین حاوی موادی هستند که به پیشگیری از سرطان کمک می کند، فشار خون را تنظیم می کند و حتی برای سلامت روانی شما هم مفید است، زیرا استرس و افسردگی را کاهش می دهد.

ویتامین بیشتر

دلیل اینکه چرا لیموهای منجمد طعم متفاوتی نسبت به لیموهای معمولی دارند، میزان اسیدیته آن است. انجماد لیمو این اسیدیته را کاهش می دهد، به همین دلیل طعم ترش آن به میزان قابل توجهی کمتر می شود. اسیدیته فقط زمانی باز می گردد که یخ میوه آب شود. لطفا توجه داشته باشید که پوست لیمو ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از آبلیمو ویتامین دارد به همین دلیل باید حتما از آن استفاده کنید و آن را دور نریزید. پوست منجمد طعم شگفت انگیزی دارد، فقط مطمئن شوید که لیمو را قبل از نگهداری در فریزر به درستی بشویید!

پوست لیمو

پوست لیمو طعمی با طراوت منحصر به فرد به غذاها و نوشیدنی ها می دهد. فقط مقداری از آن را روی سالاد، بستنی یا حتی اسپاگتی بپاشید و از طعم آن لذت ببرید. قبل از استفاده از لیمو روی غذای خود مطمئن شوید که کاملا منجمد شده است زیرا پوست منجمد طعم بهتری نسبت به پوست معمولی دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد