اونس طلا2335.84
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

در برخورد با مفسدان اقتصادی و اداری با کسی تعارف نداریم

رییس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: در ۶ماهه ابتدای امسال ۱۰ هزار و ۵۸۰ ماموریت بازرسی انجام شده و ۴۰ درصد نسبت به ۶ماهه دوم سال گذشته رشد داشت و این امر حاکی از عزم جدی این وزارتخانه برای ارتقای سلامت اداری است.

به گزارش سایت طلا از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «علی نظامی» با تاکید بر بازرسی‌های هدفمند مبتنی بر رفع مشکلات مردم افزود: پیشنهادهای مندرج در گزارش‌های بازرسی می‌بایست منجر به گره‌گشایی و افزایش خدمت‌رسانی گردد و بازرسان موظف هستند هرگونه شائبة فساد را نیز گزارش کنند.

وی با اشاره به بخشنامه اخیر وزارت اقتصاد گفت: با ابلاغ این بخشنامه جایگاه بازرسی ارتقا پیدا کرده و گام مهمی در جهت نظارت کارآمد برداشته شده است. لکن ارتقای ساختارهای نظارتی در بانک‌های عامل نیازمند اقدام جهادی است و می‌بایست مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

رییس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد تاکید کرد بررسی وضعیت مولدسازی و یا فروش اموال و املاک مازاد بانک‌ها، بررسی وضعیت واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها که غیرفعال و یا تعطیل هستند، بررسی نحوه اعطای تسهیلات موضوعات تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی بهنگام و با رویکرد اقناع سازی و بازرسی از عملکرد شرکت‌های تابعه بانک‌ها در اولویت قرار گیرد.

وی در خصوص تعهدات ارزی رفع نشده بانک‌ها نیز تذکر جدی دادند و ضمن ابلاغ ماموریت‌های بازرسی به بازرسان اعلام نمود انتظار می‌رود بانک مرکزی و بانک‌های عامل نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های ارزی اقدام و در راستای ایفای حقوق بیت‌المال با افراد حقیقی و حقوقی که در سال‌های گذشته ارز دریافت کرده و تعهدات خود را ایفا نکرده‌اند برخورد قاطعانه داشته باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد