اونس طلا2302.52
مظنه14,551,000
18 گرم3,359,100
ارزش سکه32,783,403
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

چگونه یک مرد را وادار کنیم تا احساساتش را ابراز کند

اگرچه بسیاری از مردان نمی توانند درباره احساسات خودشان صحبت کنند، به این معنی نیست که آنها احساس ندارند.

مردها مانند صدف هستند. اگرچه باز کردن پوسته بیرونی آنها سخت است، اما درون آنها بسیار لطیف و آسیب پذیراست. اگرچه بسیاری از مردان نمی توانند درباره احساسات خودشان صحبت کنند، به این معنی نیست که شما فکر کنید آنها احساس ندارند. تحقیقات نشان میدهد که مردان معمولاً احساساتشان را از طریق رفتار و نحوه صحبت کردنشان نشان میدهند.

ما در سایت طلا، نحوه وادار کردن یک مرد را برای بیان احساساتش برای شما آوردیم.

قابل اعتماد باشید.

برای اینکه مردها حرفشان را به شما بزنند، اول باید به شما اعتماد کنند. بنابراین روی رابطه خودتان کار کنید و به او نشان دهید که او می تواند به شما اعتماد کند و عمیق ترین احساساتش را به شما بگوید. هرگز در مورد احساساتی که با شما درمیان گذاشته است علیه او استفاده نکنید، در غیر اینصورت او دیگر به شما اعتماد نمی کند.

با او مثل خودتان رفتار کنید.

او کودک نیست که نیاز داشته باشد او را راهنمایی یا سرزنش کنید و یا به جایش تصمیم گیری کنید. او یک مرد بالغ است. با او مانند دوست هم جنس خودتان و کسی که احساسات، عقاید و ایدئولوژی شما را می شناسد، رفتار کنید.

لحظه ای که سعی می کند صحبت کند را بشناسید و به حرف هایش گوش بدهید و او با احساس همدلی کنید.

مردها خودآگاهی دارند. او تا زمانی که نداند شما می توانید بدون سرزنش کردنش به حرفهایش گوش دهید و قابل اعتماد هستید با شما صحبت نمی کند. اگر او خواست با شما صحبت کند، سر تا پا گوش باشید. مثل مجسمه ننشینید و گاهی حرف هایش را تایید کنید.

سؤالاتی بپرسید که نشان می دهد به آنچه او می گوید علاقه مند هستید

سوالات را با چه، چه زمانی یا چگونه شروع کنید. این سوالات به او این فرصت را می دهد که بدون اینکه حالت تدافعی بگیرد ، آنچه را که می خواهد بگوید، بیان کند. سوالاتی بپرسید که به بله یا نه ختم نشود، زیرا باعث می شود حرف هایش را تمام کند.

شما موضوع صحبت را مشخص نکنید

گفتگو را به آرامی شروع کنید و سعی نکنید او و کارهایش را قضاوت کنید. به او اجازه دهید خودش موضوع را شروع کند تا درباره احساسات عمیقش صحبت کند. قاطع باشید و به او اجازه ندهید که از مکالمه فرار کند یا با تغییر موضوعات یا طفره رفتن حرف هایش را کامل به شما نزند. از طرفی هم اگر او طفره می رود، مراقب باشید که با اصرار زیاد سعی نکنید وارد حریم خصوصی او شوید.

زمان خوبی را برای صحبت انتخاب کنید.

شما می توانید هر زمان که خواستید به راحتی در مورد احساسات خودتان صحبت کنید، اما مردها به زمان بیشتری نیاز دارند تا در فضای مناسب و حتی مکان مناسب قراربگیرند. زمان و مکانی را انتخاب کنید که حواستان به چیزی پرت نشود یا احساس نکنید چیزی یا کسی مزاحم شما می شود.

به راحتی صحبت کنید.

وقتی متوجه آرامش او شدید، می توانید موضوعی را مطرح کنید که دوست دارید در مورد آن صحبت کنید.

با جریان پیش بروید و موضوعات را در صورت نیاز تغییر دهید.

اگر متوجه شدید که او هنگام صحبت کردن عصبانی می شود، بگذارید برای لحظه ای استراحت کند و در مورد چیز دیگری صحبت کنید. هنگامی که تنش او از بین رفت، می توانید به آرامی موضوع حساس را بیان کنید.

مراقب زبان بدن خودتان باشید

خونسرد بودن شما خیلی مهم است، زیرا نباید دعوا کنید. برای مردان سخت است که در مورد احساساتشان صحبت کنند. او باید در کنار شما احساس امنیت کند و مطمئن باشد که شما او را قضاوت نمی کنید. با لحن دلسوزانه صحبت کنید و سعی کنید زبان بدنتان غیر تهدیدآمیز و باز باشد.

یادتان باشد که به شما مربوط نیست

مجبورش نکنید در مورد شما حرف بزند. فقط گوش بدهید. بعضی از جملاتش را تکرار کنید و بپرسید که آیا منظور او را دقیقاً متوجه شده اید یا خیر. برای او مهم است که ببیند شما به حرفهایش گوش می دهید و او را درک می کنید.

رابطه یک خیابان دو طرفه است و همه چیز باید به آرامی پیش برود. فقط حواستان باشد که او هر کاری هم کرده باشد، هنوز یک انسان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد