اونس طلا2302.52
مظنه14,771,000
18 گرم3,409,800
ارزش سکه33,279,063
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

تست شخصیت شناسی: یک تصویر دایره و مثلث را انتخاب کنید

تست شخصیت امروز ویژگی های شخصیتی شما و نحوه تعامل شما را با اطرافیانتان نشان می دهد.

تست شخصیت امروز ویژگی های شخصیتی شما و نحوه تعامل شما را با اطرافیانتان نشان می دهد. فقط کافی است به تصویر نگاه کنید و ببینید اگر بخواهید یک دایره و مثلث را بکشید، شبیه کدام تصویر می کشید؟

این تست شخصیتی بر اساس نظریه ای است که نشان می دهد چگونه انسان ها بر اساس نحوه عملکرد مغز، نگرش ها، تحصیلات و شخصیت، اشکال خاصی را انتخاب می کنند. شخصیت هر فردی به شدت تحت تأثیر روانشناسی اشکال مختلفی مانند دایره، مثلث، مستطیل و غیره و نحوه ترسیم آنهاست.

یک دایره روی مثلث بکشید. نقاشی شما چه شکلی است؟

دایره در بالای مثلث

کشیدن یک دایره در بالای مثلث نشان می دهد که شما فردی آرام و با اعتماد به نفس هستید که از دنیای اطرافتان آگاه هستید. شما روی کارتان تمرکز می کنید و دوست دارید به همه اهدافتان برسید، که همه اطرافیانتان این ویژگی اخلاقی شما را دوست دارند. اگرچه بعضی افراد سعی می کنند از شما انتقاد کنند اما شما به حرف و قضاوت دیگران اهمیتی نمی دهید و کاری که دوست دارید را انجام می دهید. شما می دانید که در زندگی چه اولویت ها و اهدافی دارید و برای رسیدن به خواسته هایتان با همه موانع روبرو می شوید.

دایره داخل مثلث

شما فردی خونگرم و مهربان هستید. شما همیشه آماده اید تا به هر کسی که به کمک شما نیاز دارد، کمک کنید. با غریبه ها براحتی دوست می شوید و از آنها پذیرایی می کنید. دوستان و خانواده شما بسیار به شما وابسته هستند. وقتی دایره در وسط قرار می گیرد ، به این معنی است که شما دوستان زیادی دارید و فردی اجتماعی هستید. اما متاسفانه خیلی زود به دیگران اعتماد می کنید و همین کار شما باعث می شود که برخی افراد از محبت شما سوءاستفاده کنند.

نیم دایره دور بالای مثلث

شما فردی حمایت کننده و بسیار شاد هستید. شما همیشه دیگران را تشویق می کنید و با دیدن موفقیت دیگران احساس خوشحالی می کنید. شما مثبت اندیش هستید و کلمه "حسادت" در فرهنگ لغت زندگیتان وجود ندارد.

مثلث داخل دایره

شما فردی بسیار وفادار و حامی هستید که همیشه در کنار مردم است و برایتان مهم نیست که چقدر آنها را می شناسید. بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید، به غریبه و آشنا کمک می کنید. شما نگهبان اطرافیانتان هستید. اطرافیانتان هر وقت نیاز به کمک و مشاوره داشته باشند، از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد