اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

راه رفتن شوکه کننده یک مرد معلول در رسانه ها غوغا کرد + عکس

ماروت، که اهل کونجی است، در ایام تعطیلات، کل زندگی اش تغییر کرد. او حدود نیم ساعت در حال موج سواری بود که احساس خستگی کرد .

افراد معلول اغلب در زندگی خودشان با مشکلات زیادی مواجه می شوند زیرا باید با شرایط عادی سازگار شوند. اما یکی از بدترین چیزهایی که باید با آن مقابله کرد، نگاه و قضاوت مردم است.

ماروت، که اهل کونجی است، در ایام تعطیلات، کل زندگی اش تغییر کرد. او حدود نیم ساعت در حال موج سواری بود که احساس خستگی کرد و ناگهان ستون فقراتش درد گرفت و تصمیم گرفت کمی استراحت کند. ماروت توضیح داد: بعد از حدود بیست دقیقه می خواستم به دستشویی بروم و سپس سعی کردم تا بلند شوم اما پاهایم بی حس شد و روی زمین افتادم. بلافاصله با آمبولانس تماس گرفتیم و آنها تشخیص دادند که من مبتلا به میلوپاتی موج سواری شده ام. آسیبی که فقط در هاوایی برای ورزشکاران حرفه ای و فقط در روز اول موج سواری اتفاق می افتد.

آسیب نخاعی وی به دلیل فشار بیش از حد به ستون فقرات بوده که موجب فلج شدن اعصاب نخاعی او شده است. او گفت: آنها به من گفتند که باید روی ویلچر زندگی کنم و دیگر نمی توانم پاهایم را تکان دهم.

اما من هرگز شور و شوق و انگیزه خودم را از دست ندادم زیرا نمی توانستم زندگی روی ویلچر را قبول کنم. خانواده من از همان ابتدا به بهبودی من ایمان داشتند و از همان ابتدا به من کمک کردند تا حرکت کنم، مادرم شب ها بلند می شد و پاهایم را حرکت می داد و برادرم مرا از پلهها بالا می برد.

ماروت، با تلاش و اراده زیاد موفق شده است که راه برود. او اکنون اسکی می کند، رانندگی می کند و به تازگی در دوی ماراتن شرکت کرده است. او گفت: انسان ها می توانند شگفت انگیز باشند. این یک اراده خالص است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد