اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه دست به سینه می ایستید؟

چگونه دست به سینه می ایستید؟ نوع ضربدری کردن بازوهایتان شخصیت شما را نشان می دهد. ما در این تست به شما می گوییم که اگر دست چپتان را روی دست راست خود می گذارید یا بالعکس ، چه ویژگی های اخلاقی دارید.

چگونه دست به سینه می ایستید؟ نوع ضربدری کردن بازوهایتان شخصیت شما را نشان می دهد. ما در این تست به شما می گوییم که اگر دست چپتان را روی دست راست خود می گذارید یا بالعکس ، چه ویژگی های اخلاقی دارید.

دست چپ روی راست

شما دوست دارید که از شهود و احساسات درونی خودتان پیروی کنید و بیشتر تحت تاثیر احساسات قرار می گیرید تا واقعیت ها. برای تصمیم گیری بیشتر از ندای قلبتان پیروی می کنید تا مغزتان. نیم کره راست مغز شما ،غالب تر است . بهمین خاطر شما را بسیار خلاق، شهودی، احساساتی و عاطفی می کند. همیشه در حال خیالپردازی هستید و از آن لذت می برید. شما فردی هستید که به هر لحظه به عنوان یک تجربه منحصر به فرد نگاه می کنید و دوست دارید چیزهای جدیدی را تجربه کنید. از دید شما زندگی همیشه در حال تغییراست، بهمین خاطر همیشه در حال رشد و تکامل هستید. به قضاوت دیگران اهمیت نمی دهید. فعالیتهایی که به شما احساس سرزندگی و شادی میدهد را دوست دارید. این فعالیت ها شامل هنر، مدیتیشن، ورزش، کارهای معنوی، روانشناسی و غیره است.

شما از تجربه کارهای هیجان انگیز ، الهام بخش ، عشق، قدرت، عرفان و غیره لذت می برید. شما برای آزادی عمل بیشتر از کارهای روتین یا قانونی ارزش قائل هستید و برایتان سخت است که از عقاید یا هنجارهای از پیش ساخته شده جامعه پیروی کنید. آزاد بودن ، خلاقیت شما را افزایش می دهد اما برنامه ریزی برای کارها شما را محدود می کند. حس درونی شما منبع خلاقیت و رشد شماست.

دست راست روی دست چپ

شما از منطق خود پیروی می کنید و همیشه منطقی عمل می کنید. حقایق را بر احساسات ترجیح می دهید. دوست دارید افکارتان را سازماندهی کنید و با پشتکار عمل کنید و اجازه نمی دهید که احساسات شما را از هدفتان دور کند. نیم کره چپ مغز شما غالب است و باعث می شود که به مسائل به روشی علمی نگاه کنید و بیشتر دنبال چرایی و چگونگی اتفاقات هستید. شما بیشتر به توضیحات منطقی، ساختارهای منطقی و معانی و تجربیات خودتان اهمیت می دهید و به مسائل به شیوه ای منظم و قابل پیش بینی نگاه می کنید. شما انرژی ذهنی زیادی برای مناظره های فکری، استدلال درباره چیزها و ارائه حقایق یا آمار دارید و این باعث می شود که بر اساس اطلاعات موجود تصمیم بگیرید نه احساسات.

براحتی می توانید انتقاد را بپذیرید و خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنید. شما تحت تاثیر چیزهایی که خارج از کنترل شما هستند قرار نمی گیرید و می توانید واکنش های عاطفی و احساسی خودتان را کنترل کنید. شما در استدلال تحلیلی، حل مسائل منطقی و دروسی مانند ریاضیات، فیزیک یا علوم خوب عمل می کنید. ممکن است سطح IQ بالایی داشته باشید. شما دوست دارید که یک زندگی شغلی و شخصی متعادل و خوب داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد