اونس طلا2298.47
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

حرکت شایسته رییس جمهور ایران در برخورد با یک دانشجو + ویدیو

رئیس‌جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.

به گزارش سایت طلا، رئیس‌جمهور برای دریافت نامه و شنیدن مطالبه یکی از حاضران جلسه مراسم روز دانشجو نزد آن فرد رفت و نامه او را شخصا دریافت کرد.

در جریان حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران، یک خانم دانشجو بدون گرفتن وقت قبلی و در لابه‌لای صحبت‌های دانشجویان از جای خود برخاست و برای بیان نظرات و مطالباتش به ایراد سخن پرداخت.

او که اعلام کرد فارغ از نگاه‌های سیاسی مسائل و مشکلات دانشگاه و مطالبات دانشجویان را در نامه‌ای برای رئیس جمهور مکتوب کرده، از موانع رسیدن نامه‌اش به دست‌ رئیس جمهور گلایه کرد.

او با بیان این‌که برای نوشتن نامه‌اش ساعت‌ها وقت گذاشته اما امروز به او گفته شده به‌دلیل حضور رئیس جمهور در مجلس فرصت اندکی برای حضورشان در این برنامه در نظر گرفته شده، گفت که ای کاش آیت‌الله رئیسی یک روز کامل برای دانشجویان اختصاص می‌داد و پای حرف‌ها و مطالبات‌شان می‌نشست.

مسئولان برگزاری مراسم با شنیدن حرف‌های این دانشجو هماهنگ کردند تا نامه‌اش را به رئیس دفتر رئیس جمهور بدهد اما آیت‌الله ئیسی به احترام این بانوی دانشجو برخاست و به سوی او رفت و با گرفتن نامه‌ و تشکر از مساعی این دانشجو برای طرح مشکلات و مطالبات دانشجویان، قول داد نامه او را پیگیری کند. این اقدام رئیس جمهور تشویق و تحسین دانشجویان را به دنبال داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد