اونس طلا2341.09
مظنه14,826,000
18 گرم3,422,500
ارزش سکه33,402,978
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

رئیسی که خودش را به سیب زمینی تبدیل کرد

در دوره همه گیری کرونا ، کارها و جلساتی که بصورت آنلاین برگزار می شوند، افراد را به چالش کشیده است.

در دوره همه گیری کرونا ، کارها و جلساتی که بصورت آنلاین برگزار می شوند، افراد را به چالش کشیده است.

لیزت اوکامپو، مدیر سیاسی در People for the American Way یک سازمان مدافع ملی است که برای ایجاد دموکراسی از طریق تعدادی ابزار، از جمله تشویق مردم به رای دادن و کمک به نامزدهای انتخاباتی برای پیروزی در انتخابات، کار میکند. از زمان شیوع بیماری کرونا، اوکامپو و همکارانش بصورت آنلاین کار میکنند و از طریق ایمیل، پیامها، تماسها و کنفرانسهای ویدئویی با یکدیگر هماهنگ میشوند.

اوکامپو اخیراً چند فیلتر چهره خنده دار را برای سرگرم کردن سایر شرکت کنندگان دانلود کرده است. اما در روز دوشنبه ، او فراموش کرد که فیلترها را تنظیم کرده است و وقتی زمان جلسه فرا رسید، همکارانش سیب زمینی را دیدند که از روی صفحه کامپیوتر به آنها خیره شده بود. او به BuzzFeed News توضیح داد: دوشنبه صبح، ما جلسه داشتیم و وقتی جلسه را شروع کردیم، خودم را به شکل یک سیب زمینی دیدم.

او گفت: من خیلی گیج شده بودم که چرا یک سیب زمینی هستم و با کمال تاسف نتوانستم این فیلتر را خاموش کنم و تا پایان جلسه به شکل سیب زمینی جلسه را به پایان رساندم. اما همانطور که می توانید تصور کنید، همکارانم در طول جلسه فقط می خندیدند و از صحبت کردن با یک سیب زمینی لذت می بردند.

او نمی دانست که همکارش راشل با به اشتراک گذاشتن تصویرش در توییتر، این لحظه را در اینترنت جاودانه خواهد کرد. این توییت از آن زمان تاکنون بیش از۲۱۵ هزار بار توییت شده است و به نظر می رسد که اینترنت از رئیس سیب زمینی سیر نمی شود.

اوکامپو در توییتی نوشت: من رئیس سیب زمینی ها هستم. من خوشحالم که این باعث خنده مردم می شود. لطفا در خانه و ایمن بمانید و سیب زمینی بکارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد