اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

اولین چیزی که می بینید نشان می دهد که چه رفتاری را دوست ندارید

اولین چیزی که در تصویر می بینید نشان می دهد که از کدام رفتار شریک زندگیتان متنفر هستید.

این نقاشی ها میتوانند افکاری را که از آنها خبر نداریم یا افکاری را که سعی میکنیم سرکوب کنیم، آشکار کنند. نقاشی امروز یکی از این نقاشیهاست. فقط به تصویر زیر نگاه کنید. اولین چیزی که می بینید نشان می دهد که از کدام رفتار شریک زندگیتان متنفر هستید؟

نیمرخ مرد:

آزاردهنده ترین رفتار شریک زندگیتان لجبازی است. شما فردی را که دوستش دارید به خاطر نگرش و اعتماد به نفسش تحسین می کنید، اما وقتی لجبازی می کند از او متنفر می شوید. هیچ کس لجبازی را دوست ندارد. شما همسری را انتخاب می کنید که شخصیتی رهبرانه داشته باشد. همسرتان باید بداند، زمانیکه کار اشتباهی انجام می دهد آن را بپذیرد، تا شما از او متنفر نشوید. بنابراین، ناپسندترین ویژگی در شریک زندگی شما زمانی است که او اشتباه می کند و آن را نمی پذیرد. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که با همسرتان صحبت کنید و بگویید از این رفتار متنفر هستید.

پرده قرمز:

شما غر زدن و گریه کردن شریک زندگیتان را دوست ندارید. شما نمی توانید آن را مستقیم به او بگویید، اما زمانی که او این رفتارهایش را شروع می کند، از او بیزار می شوید. به طور خلاصه، شما گلایه کردن و غرغر کردن در رابطه را دوست ندارید.

در ابتدای رابطه، دوست داشتید مرکز توجه باشید و جذابیت رابطه برای شما نشاط آور است. اما، وقتی با همسرتان درگیر می شوید، رابطه برای شما جذابیتش را از دست می دهد. بهمین خاطر سعی می کنید از درگیری دوری کنید.

مرد عصبانی:

شما از شریک زندگی تان سرد مزاج متنفر هستید. ویژگی رفتاری که بیشتر از هر چیز در همسرتان دوست دارید ، اشتیاق است. همه افرادی که با آنها قرار ملاقات داشته اید یا در آینده قرار ملاقات خواهید داشت، این ویژگی را دارند زیرا شما به دنبال همسری می گردید که عاشق،، پر انرژی و شاد باشد. اما زمانی که این اشتیاق به خشم تبدیل می شود، به مرور زمان از رابطه و همسرتان متنفر می شوید.

مرد زانو زده:

شما از وابستگی بیش از حد متنفر هستید. وقتی عاشق میشوید، دوست دارید که همسرتان به شما فضایی برای تنها ماندن بدهد و این به شما احساس خاص بودن میدهد. اما وقتی احساس می کنید او به حضور ۲۴ ساعته شما در کنارش وابسته شده است، از رابطه و همسرتان متنفر می شوید و سعی می کنید از محیط خانه فرار کنید.. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد این موضوع با همسرتان صحبت کنید و از او بخواهید گاهی شنا را تنها بگذارد.

امیدواریم این تست مشکلات زندگی مشترکتان را به خوبی حل کند. حالا که می دانید کدام ویژگی شریک زندگی تان ممکن است بر رابطه و عشق شما تأثیر منفی بگذارد، می توانید در مورد آن با او صحبت کنید و مسائل را حل کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد