اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

معرفی صرافی مناسب برای ارز دیجیتال

یکی از مسیرهای خلق ثروت و کسب سود استفاده از رمز ارز و صرافی ارز دیجیتال است. در حال حاضر بازار خرید و فروش ارز دیجیتال در کشورهای مختلف دنیا توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف حمایت می‌شود.

یکی از مسیرهای خلق ثروت و کسب سود استفاده از رمز ارز و صرافی ارز دیجیتال است. در حال حاضر بازار خرید و فروش ارز دیجیتال در کشورهای مختلف دنیا توسط سازمان‌ها و نهادهای مختلف حمایت می‌شود. اما در ایران، یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه می‌خواهیم به بررسی برخی از ویژگی‌های اصلی یک صرافی ارز دیجیتال اشاره کنیم. ویژگی‌هایی که برای یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال حکم سکوی پرتاب را دارد. باما همراه باشید.

ویژگی‌های یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال خوب چیست؟

یک صرافی ارز دیجیتال مشابه کارگزاران کار می‌کند. در یک صرافی همچنین ابزارهایی برای تسهیل روند خرید و فروش ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می‌گیرد. تعداد صرافی‌های ایرانی رو به افزایش است. اما آیا همه آنها می‌توانند نظر کاربران و سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کنند؟ ویژگی‌های یک صرافی ارز دیجیتال مطلوب برای جلب اعتماد کاربران به بیان ساده در ادامه آورده شده است.

تجربه کاربری درجه یک

از دلایلی که یک صرافی آنلاین را بین کاربران مشهور می‌کند، یک طراحی ساده و بهینه است. وب‌سایت یک صرافی ارز دیجیتال فقط برای کسانی که با ارز دیجیتال آشنا هستند، طراحی نشده است. بلکه علاوه بر طراحی ساده، محتوای وب‌سایت مذکور نیز باید طوری ساده و قابل فهم باشد که سرمایه گذاران جدید را به صرافی ارز دیجیتال مذکور جذب کند.

راحتی کلید توجه کاربران و سرمایه گذاران برای خرید ارز دیجیتال است. دیدن نرخ‌های بازار، مقایسه آنها، مبادله دارایی‌ها از مواردی است که به آسانی بتوان به آنها دسترسی داشت. یک تجربه کاربری دلپذیر کاربران تازه کار بیشتری را به یک صرافی ارز دیجیتال والکس جذب می‌کند.

ارائه چند ارز دیجیتال

گاهی یک صرافی ارز دیجیتال فقط از برخی از ارزهای دیجیتال خاص برای خرید و فروش ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. رمز ارزهایی که نرخ بیشتری در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال دارند. به این ترتیب سود دهی ارزهای دیجیتال برای صرافی ارز دیجیتال مورد نظر بالا می‌رود. در نهایت کاربران و سرمایه گذاران برای مبادلات خود مجبور به انجام عملیات در چندین صرافی ارز دیجیتال می‌شوند.

یک صرافی ارز دیجیتال مطلوب، از چندین ارز دیجیتال و فیات پشتیبانی می‌کند تا سرمایه گذاران حق انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. از طرفی با این کار، کاربران دیگر مجبور به جابه جایی بین یک یا چند صرافی ارز دیجیتال نیستند. در نتیجه میزان خرید و فروش ارز دیجیتال بالا خواهد رفت که در نهایت موجب افزایش سود دهی صرافی ایرانی ارز دیجیتال خواهد شد.

کیف پول حرفه‌ای

ایجاد فضای ذخیره سازی خوب یا به عبارت دیگر یک کیف پول دیجیتال برای کاربر بسیار حیاتی است. به قول قدیمی‌ها «پول‌هام زیر سرم باشه راحت‌تر خوابم می‌بره» کاربران نیز اگر ارز دیجیتال خود را نزد خود نگه دارند، راحت‌تر می‌توانند به یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال اعتماد کنند. برای راحتی و ایمنی کاربران دو نوع کیف پول باید در صرافی آنلاین وجود داشته باشد. کیف پول گرم و سرد. کیف پول‌های گرم کیف‌هایی هستند که از طریق آنها می‌توان به راحتی و به سرعت اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت.

اما کیف پول‌های سرد قابلیت ذخیره ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین را دارند. در این حالت حتی اگر سیستم هک شود، هکر فقط می‌تواند به کیف پول‌های گرم دسترسی داشته باشد. اما از آنجایی که کیف پول‌های سرد آفلاین هستند، دست نخورده باقی مانده و دست هکرها به آنها نمی‌رسد. برای مثال، صرافی ارز دیجیتال والکس کیف پول سرد و اختصاصی در اختیار کاربران قرار داده است.

اطمینان خاطر کاربران ایرانی

همانطور که میدانید، تحریم‌های ضد ایرانی، اینترنت و تجارت‌های اینترنتی را نیز بیش از پیش تحت تاثیر قرار داده است. فرض کنید در شرایط کنونی یک کاربر ایرانی در یک صرافی ارز دیجیتال به تجارت خرید ارز دیجیتال مشغول باشد. در صورتی که صرافی مورد نظر ایرانی بودن کاربر مذکور را تشخیص دهد، بلافاصله حساب کاربری فرد مورد نظر مسدود شده و تمام دارایی‌های او تعلیق می‌گردد.

همچنین اگر یکی از کاربران یک صرافی ارز دیجیتال خارجی، با یک کیف پول گرم ایرانی مبادله ارز دیجیتال داشته باشد، اول یک اخطار دریافت می‌کند. اخطار مورد نظر به ایمیل فرد و به صورت اس‌ام‌اس به تلفن همراه فرد فرستاده می‌شود. در صورتی که این کار تکرار شود حساب کاربری فرد نیز مسدود شده و دارایی‌های او نیز از بین می‌رود.

گرچه در این اوضاع نابه‌سامان تجارت‌های بین المللی برای کاربران ایرانی، ممکن است چند صرافی ارز دیجیتال بین المللی وجود داشته باشد که به کاربران ایرانی اجازه فعالیت بدهند. اما به دلیل اختلاف ارز و بالا بودن کارمزد، توجیه اقتصادی برای کاربران ایرانی نخواهد داشت. بنابراین یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال، باید با استفاده از استراتژی‌های قدرتمند بتواند تحریم‌ها را دور بزند. تا بتواند علاوه بر کاربران خارجی از کاربران ایرانی نیز حمایت کند.

امنیت

سطح امنیت در یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال از دیگر دلایل اصلی موفقیت آن است. تجربه ایمن نیازمند یک نرم افزار مبادله دیجیتال امن و بدون ایراد است. جنبه‌های خاصی از امنیت وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گرفتن اطلاعات مورد نیاز کاربران، چرا که این امر علاوه بر بالا بردن حس اعتماد کاربران موجب تکامل سیستم CRM صرافی ارز دیجیتال مورد بحث می‌شود.

وجود یک سیستم احراز هویت ساده اما در عین حال غیر قابل نفوذ، تا تلاش هکرها را بی‌نتیجه بگذارد. یک صرافی آنلاین روزانه بارها و بارها مورد حمله هکرها قرار می‌گیرد. بنابراین باید بتواند با سیستم احراز هویت خود حداقل نیمی از حمله‌ها را خنثی کند.

هویت کاربر و اطلاعات شخصی آنها باید از همه جهت محافظت شود. این روزها حفظ حریم خصوصی از دیگر نگرانی‌هایی کاربران است. استفاده از استراتژی‌هایی که بتواند علاوه بر راحت کردن خرید ارز دیجیتال، اطلاعات کاربران را حفظ کند، از جمله اولویت‌های یک صرافی ارز دیجیتال است.

صرافی آنلاین مورد نظر باید فضایی امن برای تمام تراکنش‌های مبتنی بر ICO را فراهم کند.

کلام آخر

در حال حاضر بیش از چندین هزار ارز دیجیتال در شبکه‌های بلاک چین مختلف وجود دارد. بنابراین برای خرید ارز دیجیتال علاوه بر تحلیل‌های حرفه‌ای، باید تحقیقات کاملی برای شناسایی صرافی ارز دیجیتال مطلوب خود داشته باشید. بررسی گذشته صرافی، وجود سابقه هک یا کلاهبرداری، شهرت نیکو یک صرافی آنلاین، کارمزد پایین در کنار ارائه جفت کوین‌های حیاتی و حساس، از دیگر مواردی است که هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال باید به آنها توجه کنید.

https://www.parsnaz.com/

https://www.parsnaz.com/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد