اونس طلا2299.07
مظنه14,907,000
18 گرم3,441,200
ارزش سکه33,585,471
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000
گزارش آگهی

ساخت طلای سفارشی در گالری اخلاقی

امروزه افراد زیادی به ساخت طلای سفارشی علاقه دارند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

امروزه افراد زیادی به ساخت طلای سفارشی علاقه دارند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. هنرمندانی که در زمینه ساخت طلا فعالیت می‌کنند بعد از دریافت سفارش از مشتری، قطعه طلای سفارشی را تنها ظرف چند روز به وی تحویل می‌دهند. حال این قطعه طلا ممکن است یک تصویر یا یک نوشته باشد.

هنر ساخت طلا اخیرا بسیار پرطرفدار شده و تعداد هنرمندانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند افزایش یافته است. اما آنچه اهمیت دارد کیفیت کار و دقتی است که برای ساخت طلا به کار می‌رود تا قطعاتی بی عیب و نقص ساخته شود.

گالری اخلاقی با داشتن هنرمندانی حرفه‌ای آنچه را که مشتری سفارش می‌دهد در کمال دقت و زیبایی می‌سازد. این گالری حتی در مرحله طراحی نیز همراه مشتری است و همواره تلاش می‌کند طرح را به شکلی مناسب تغییر دهد تا مورد پسند مشتری باشد.

معمولا طراحی نوشته که اغلب یک اسم است روی گردنبند و دستبند انجام می‌شود اما گالری اخلاقی می‌تواند آن را بر انگشتر و گوشواره نیز انجام دهد. پس تنها کافی است آنچه را که می‌خواهید به این گالری سفارش دهید تا با همفکری ایشان بهترین نتیجه را ببینید.

روش‌های ساخت طلای سفارشی

معمولا ساخت طلای سفارشی به کمک لیزر یا کامپیوتر انجام می‌شود. اگر طرح طلا دوبعدی یا تخت باشد می‌تواند به کمک لیزر انجام شود. زیرا چنین طرح‌هایی بر یک قطعه مستطیل شکل که تنها دارای طول و عرض است انجام می‌شود. مانند پلاک‌های اسم که کاملا تخت هستند. در این صورت تنها کافی است طرح روی یک برگه کاغذ چاپ شده و به کمک دستگاه لیزر روی ورقه نازک طلا برش داده شود.

در این روش ورقه نازک طلا را درون دستگاه لیزر قرار می‌دهند و طرح مورد نظر را به آن معرفی می‌کنند. دستگاه ورقه را برش می‌دهد و طرح از ورقه جدا می‌شود. حال اینکه ضخامت ورقه طلا چقدر باشد به نظر و سلیقه مشتری و مبلغی که می‌خواهد برای خرید طلا هزینه کند بستگی دارد.

روش دوم برای ساخت طلای سفارشی، ساخت به کمک کامپیوتر است. در این روش از نرم‌افزارهای ۳ بعدی‌ساز خاصی استفاده می‌شود تا طرح مورد نظر مشتری ایجاد شود. با اینکه ممکن است طراح بتواند با توجه به توضیحات مشتری آنچه را که وی مد نظر دارد به صورت دستی طراحی کند اما قطعا طراحی دستی دقت و ظرافت طراحی به کمک کامپیوتر را نخواهد داشت.

بعد از اینکه طرح اولیه آماده شد به کمک پرینتر ۳ بعدی چاپ شده و به مشتری ارائه می‌شود تا در مورد آن نظر دهد. در این مرحله هدف از ارائه به مشتری اطمینان از ذهنیت مشتری در مورد محصول نهایی است. در این مرحله ممکن است طراح مجبور شود تغییراتی را روی طرح ایجاد کند. در نهایت بعد از اینکه طرح آماده شد و به تایید مشتری رسید توسط طلاساز ساخته می‌شود.

مزایای ساخت طلای سفارشی

قطعا محصولی که به صورت سفارشی تهیه شود یک نمونه تک و منحصربه فرد است؛ نمونه‌ای که احتمالا هیچ فرد دیگری مانند آن را ندارد. در حالی که طلاهای آماده به تعداد زیاد در بازار موجود هستند. پس اگر فردی خاص‌پسند هستید و مایلید طلایی که از آن استفاده می‌کنید مشابه نداشته باشد به جای خرید نمونه‌های آماده طرحی را که در ذهن دارید سفارش دهید و بعد از خرید از آن لذت ببرید.

علاوه بر این، طلای سفارشی یک گزینه عالی برای هدیه دادن است. پس اگر قصد دارید قطعه‌ای طلا به همسر، فرزند، مادر یا یکی از دوستان خود هدیه دهید به جای خرید نمونه‌های تکراری موجود، طرح خاصی را به گالری اخلاقی سفارش دهید تا محصولی شیک و زیبا و البته خاص و منحصربه فرد را به شما تحویل دهد.

نمونه‌ای از ساخت طلای سفارشی به عنوان هدیه، کادو‌های مناسبتی مخصوصا برای جشن عروسی است. قطعا با سفارش یک قطعه طلا به جای خرید سکه و... می‌توانید میزان علاقه خود به فرد مقابل را نشان دهید و او را خوشحال کنید.

انتخاب بهترین گالری برای ساخت طلای سفارشی

همان طور که اشاره شد با اینکه تعداد زیادی طلاساز وجود دارد که می‌توانند کارهای سفارشی شما بر روی طلا را انجام دهند اما همه آنها توانایی رسیدن به نتیجه مطلوب را ندارند. یک راه آسان برای پی بردن به اینکه آیا انتخاب یک گالری درست است یا نه بررسی نمونه کارهای ایشان است. گاهی اوقات نیز نمونه کارها بسیار ماهرانه انجام شده اما با سلیقه شما همخوانی ندارد. پس نکته بعدی که باید برای انتخاب بهترین گالری طلای سفارشی به آن توجه کنید مطابقت نمونه کارها با سلیقه شماست.

مورد بعدی که اهمیت دارد قیمت ساخت یک قطعه طلای سفارشی است. با اینکه قیمت طلا جهانی و در لحظه مشخص است اما سازنده‌های مختلف حق‌الزحمه متفاوتی برای ساخت طلای سفارشی دریافت می‌کنند. شما می‌توانید قیمت جاهای مختلف را با هم مقایسه کنید و در نهایت سازنده‌ای که کارهای عالی در مقابل دستمزد مناسب دارد انتخاب نمایید.

انتقال طرح ذهنی خود به طراح طلای سفارشی

سعی کنید تصویری مشابه با آنچه در ذهن دارید از اینترنت بیابید و آن را به سازنده نشان دهید. در ادامه می‌توانید تغییراتی را که می‌خواهید بر طرح مورد نظر خود اعمال کنید. اگر قدرت ترسیم دارید پیشنهاد می‌شود طرح را به صورت دقیق ترسیم کنید.

طراح تا زمانی که تاییدیه نهایی از طرف شما دریافت نکند برای ساخت قطعه طلا دست به کار نمی‌شود. در این زمان فرصت دارید در مورد طرحی که می‌خواهید خوب فکر کنید. در مرحله ترسیم با کامپیوتر نیز می‌توانید بر طرح، تغییر ایجاد کنید. پس اجازه دهید با توجه به توضیحات شما، طراح به کمک کامپیوتر طرح اولیه را ترسیم کند. در ادامه اگر لازم بود آن را تغییر می‌دهید. البته تغییرات معمولا در در حد جزئيات است.

مراحل سفارش طلا در گالری اخلاقی

اگر قصد سفارش یک قطعه طلای خاص را دارید می‌توانید آن را با خیال راحت به گالری اخلاقی سفارش دهید. بدین منظور ابتدا طرح مورد نظر را برای گالری ارسال کنید. در ادامه یک پیش پرداخت به منظور انجام طراحی از شما دریافت می‌شود. سپس چند طرح مختلف برای شما ارسال می‌شود که از بین آنها یکی را برای اجرا انتخاب کنید.

در این مرحله که تنها چند روز طول می‌کشد شما باید بخشی از هزینه ساخت طلا را پرداخت کنید. بعد از اینکه طلا به صورت کامل ساخته شد و وزن آن مشخص گردید فاکتور فروش برای آن صادر می‌شود. قیمت طلای ساخته شده بر مبنای قیمت روز محاسبه خواهد شد. بعد از اینکه مابقی هزینه ساخت طلا را پرداخت کردید می‌توانید کالا را تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

این گالری قطعات فوق‌العاده زیبایی می‌سازد که برق آن چشمان را می‌زند. افرادی که در این گالری فعالیت دارند همگی حرفه‌ای و باتجربه هستند. ایشان ایده‌های جالبی در زمینه ساخت طلا دارند. گاهی اوقات ممکن است طرحی که شما انتخاب می‌کنید تکراری باشد یا نمونه آن از قبل وجود داشته باشد. یا اصلا آنگونه که تصور می‌کنید جذابیت نداشته باشد. در این صورت طراحان اخلاقی می‌توانند شما را راهنمایی کنند و طرح‌های ذهنی خود را به شما پیشنهاد دهند. بدین صورت کار برای شما آسان می‌شود. زیرا تنها کافی است از بین آن طرح‌ها یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد