اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وحیدی: پول ملی را دریابیم

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به عدالت در پرداخت‌ها، ارتقاء ارزش پول ملی و توجه به شایسته‌سالاری در انتخابات شد.

به گزارش سایت طلا ، محمد وحیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان اسلام و معاندین نظام راهی را که پیش گرفتند نتیجه‌ای جز ناکامی نخواهد داشت. همانطور که دکتر بهشتی تاکید داشتند آمریکایی‌ها باید از دست ما عصبانی باشند و از عصبانیت بمیرند.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: مسائل فرهنگی باید در اولویت برنامه هفتم و بودجه سنواتی باشد. باید به نظام تعلیم و تربیت در همه سطوح از معلم تا استاد توجه جدی شود تا شاهد حل مشکلات کشور باشیم. عدالت در پرداخت‌ها از اصول اعتقادی رئیس جمهور و شعارهای انتخاباتی وی بود. نیروها با قراردادهای مختلف در ادارات با مشکل مواجه هستند هرچه زودتر باید این ساماندهی صورت گیرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شایسته‌سالاری در نظام انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد. آقای وزیر اقتصاد و پول ملی را دریابید. به دلیل تخصیص عدم اعتبارات مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور بر زمین مانده است. باید تمرکززدایی در بودجه سنواتی صورت بگیرد. نباید افراد شایسته حذف شده و افراد ناشایست روی کار بیایند خیلی از مردم پیرامون دهک‌بندی یارانه بگیران اعتراض داشتند اما علی‌رغم گذشت هفت ماه هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد