اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک جنتلمن واقعی این ۸ کار را انجام می دهد

در قدیمی ترین اصطلاح« شوالیه‌گری یا جوانمردی» یک آیین رفتار متفاوت است که بین سال‌های ۱۱۷۰ تا ۱۲۲۰ در قرون وسطایی شکل گرفت. با گذشت زمان، معنای آن در اروپا به جنتلمن تغییر یافت.

در قدیمی ترین اصطلاح« شوالیهگری، یا جوانمردی» یک آیین رفتار متفاوت است که بین سالهای ۱۱۷۰ تا ۱۲۲۰ در قرون وسطایی شکل گرفت. با گذشت زمان، معنای آن در اروپا به جنتلمن تغییر یافت. این روش اخلاقی شامل خیلی از خصوصیات ویژه و خوب مردانه می شود که در همه فرهنگ ها و کشورها وجود دارد.

ما در سایت طلا، ۸ نمونه از کارهای جوانمردانه را که مردان انجام می دهند و زنان آن را دوست دارند برای شما آوردیم.

نگه داشتن درب برای خانم ها

شاید خیلی از مردها ندانند اما باز کردن در، نگه داشتن در، جلو و عقب کشیدن صندلی برای نشستن زنان، اگرچه کارهایی ساده به نظر می رسد اما برای زنان بسیار با ارزش و مهم است.

تماس گرفتن وقتی که قول می دهد تماس بگیرد

زن ها عادت کرده اند که منتظر تماس باشند. وقتی به آنها قول می دهید که با آنها تماس می گیرید حتما روی قولتان بمانید. منتظر گذاشتن آنها یک کار جوانمردانه نیست.

غیرت داشتن

غیرت داشتن با تعصب داشتن و احساس مالکیت متفاوت است. همه زنان دوست دارند که ببینند کسی که آنها را دوست دارد به آنها اهمیت می دهد.

علاقه به ملاقات با خانواده و دوستان

همه زنان دوست دارند که مردشان، خانواده و دوستان او را دوست دارد و برای آنها احترام قائل است. وقتی شما با خانواده او صحبت می کنید و می خندید به نظر او شما بهترین مرد دنیا هستید و او به داشتن شما پیش خانواده اش افتخار می کند.

انجام حرکات کوچک و عاشقانه

آنها عاشق مردی هستند که دست آنها را در خیابان بگیرد یا آنها را در آغوش بگیرد و از ابراز محبت نترسد. آنها دوست دارند که دیگران هم ابراز محبت وعلاقه شما را ببینند .

اطمینان از اینکه سالم به خانه می رسند

او دوست دارد وقتی به خانه می رسد، شما از سالم بودن او مطمئن شوید.

وقتی سردش شد کتش را به او بدهد

یک جوانمرد، برایش مهم است که کسی را که دوست دارد ناراحت نبیند. اگر حاضرهستید که هنگام سرما حتی اگر به قیمت یخ زدنتان تمام شود، کت خود را به او بدهید شما یک جنتلمن واقعی هستید.

مداخله در موقعیت های ناخوشایند

گاهی اوقات، قرار گرفتن در موقعیت های ناخوشایند برای زنان سخت است. همه زنان دوست دارند که احساس امنیت کنند و احساس کنند که کسی پشت آنهاست و از آنها حمایت می کند. وقتی یک مرد برای کمک به یک خانم، تمام تلاشش را می کند، یک جوانمرد واقعی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد