اونس طلا2194.89
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

متولدین هر ماه چه قدرتی دارند؟

تا به حال احساس کردید که یک قدرت خاص دارید؟ مثلا حس ششم دارید یا فقط با دیدن یک شخص، شخصیت واقعی او را می شناسید. این برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است و توضیح آن ساده است: همه ما یک قدرت درونی خاص داریم.

تا به حال احساس کردید که یک قدرت خاص دارید؟ مثلا حس ششم دارید یا فقط با دیدن یک شخص، شخصیت واقعی او را می شناسید. این برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است و توضیح آن ساده است: همه ما یک قدرت درونی خاص داریم.

فروردین

جادوگر آتش: شما بر انرژی های، خوب و بد تسلط دارید، باهوش و خلقی هستید. قدرت بزرگ شما این است که می توانید انرژی محیطی را که در آن هستید و محیط اطراف خودتان را به نفع خودتان تغییر دهید. آتش محافظ شماست.

اردیبهشت

جادوگر جنگل: شما می توانید بر قدرت های زمین و گیاهان مسلط شوید. شما درمانگر بزرگی هستید و می توانید بسیاری از بیماری ها را با داروهای گیاهی و قدرت هایتان درمان کنید. شما قدرت های پنهانی دارید که از آن آگاهید، اما از عملی کردن آنها می ترسید.

خرداد

جادوگر نور: به ندرت پیش می آید که متولدین خرداد بخواهند از دعا و طلسم استفاده کنند. شما این قدرت را دارید که می توانید براحتی افراد خوب و بد را از چهره شان بشناسید اما بعضی از افراد این نیرو را در خودشان آنقدر قدرتمند نکرده اند که بتوانند از آن استفاده کنند.

تیر

جادوگر خوب: شما برای انجام کارهای خوب آفریده شده اید، اما باید مراقب باشید که صدمه نبینید چون کینه توز هستید. شما هرگز بدنبال شر و بدی نیستید، اما می توانید براحتی با استفاده از نیرویتان انتقام خودتان را از افراد بگیرید .

مرداد

جادوگر توهم گرا: شما هر جا که قدم می گذارید توجه دیگران را به خودتان جلب می کنید، اگر بخواهید می توانید به دیگران آسیب وارد کنید و می دانید چگونه جادوهای قدرتمندی ایجاد کنید تا همیشه در امان بمانید. شما همیشه به خاطر شخصیت شادتان بین مردم محبوب هستید.

شهریور

جادوگر پری: شما ارتباط خاصی با طبیعت و حیوانات دارید و می توانید از نیروی آتش، خاک، آب یا باد استفاده کنید. شما در ایجاد طلسم های محافظتی مهارت دارید و می توانید آینده را پیش بینی کنید.

مهر

جادوگر صنعتگر: شما بدون شناخت کامل ، دیگران را درک می کنید و هرگز اشتباه نمی کنید. شما به خاطر انرژی مثبت و قدرتمندتان در مقابل طلسم آسیب پذیرهستید. شما موجودات تاریکی را جذب می کنید که از قدرت شما استفاده می کنند. شما نیروهایی دارید که اگر آن را تقویت کنید ، می توانید سپرهایی در برابر طلسم ایجاد کنید.

آبان

جادوگر شب: شما قدرت بالایی برای حدس زدن نیت واقعی افراد دارید. شما دوست دارید با ارواح روی زمین ارتباط داشته باشید، اما نمی دانید که چگونه از این قدرت استفاده کنید. شما مرموز هستید و اگر اطرافیانتان به شما آسیب برسانند به آنها آسیب می زنید.

آذر

جادوگر باد: این عنصرشما را از اتفاقات اطرافتان آگاه می کند، بنابراین همیشه هوشیار هستید و خطرات را پیش بینی می کنید. شما از هیچ چیز نمی ترسید زیرا به طور طبیعی انرژی بد را دفع می کنید.

دی

جادوگر طوفان: شما مشکلی ایجاد نمی کنید. شما با قدرتی متولد شده اید که می توانید بدترین طوفان ها را آرام کنید. شما همیشه توصیه های خوبی به دیگران می کنید و می توانید هاله افرادی را که به آنها نزدیک می شوید ببینید.

بهمن

جادوگر ستارگان: شما ممتاز به دنیا آمدید زیرا هر چه می خواهید دیر یا زود برآورده می شود. شما عاقل هستید، زیرا ستاره ماه تولد شما دانش زیادی در طول قرن ها در خودش انباشته است. اطرافیانتان نباید به شما آسیب برسانند زیرا شما از آسیب رساندن به دیگران احساس پشیمانی نمی کنید، حتی اگر با آنها خیلی صمیمی باشید.

اسفند

جادوگر ماه: ماه راهنمای توست، به وسیلۀ او، همه چیزهایی که در جهان اتفاق می افتد را می دانید. شما همیشه از نیرویتان برای تقویت عقل، آرامش و زیبایی خودتان استفاده می کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد