اونس طلا2341.63
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

سرقت موبایل در کسری از ثانیه توسط زن جوان! + ویدیو

ویدیویی از لحظه گوشی قاپی در کسری از ثانیه مقابل دوربین را مشاهده کنید.

به گزارش سایت طلا، ویدیویی از لحظه گوشی قاپی در کسری از ثانیه مقابل دوربین را مشاهده کنید.

از جمله شایع‌ترین جرایم که روزانه اتفاق می‌افتد سرقت تلفن همراه است، که در اغلب موارد با اعمال راهکارهای قانونی قابل پیدا شدن است.

اقدامات پس از سرقت موبایل

نخست به محض این‌که متوجه فقدان موبایل‌تان شدید، سریعا با شماره خود تماس بگیرید؛ چرا که ممکن است خوش شانس باشید و کسی آن را پیدا کرده باشد و پاسخ دهد.

اما قدم بعدی پس از به سرقت رفتن تلفن همراه این است که سریعا مراتب را به اپراتور مربوطه اعلام و سیم‌کارت خود را از دسترس خارج کنید ( بسوزانید) تا حداقل مسئولیت حقوقی در قبال احتمال ارتکاب به اعمال مجرمانه گریبان‌گیرتان نشود.

در زمان سرقت گوشی‌های تلفن همراه معمولا مخابرات پس از اطلاع مشترک، از طریق شماره سریال ۱۵ رقمی که در گوشی‌ و پکیج آن‌ قرار دارد، به پیگیری و ردیابی گوشی‌ها اقدام می‌کنند و مشترکانی که این شماره را ندارند با توجه به اینکه داشتن این شماره برای ردیابی گوشی الزامی است؛ می‌توانند با زدن کلید * و سپس مربع و درنهایت عدد (۰۶) و دوباره کلید مربع، از این شماره مطلع شوند.

معمولا با تغییر شماره‌ی سریال گوشی‌های به سرقت‌رفته و یا مفقود شده می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛ به‌طوری که امکان شناسایی و یا ردیابی آن‌ها از بین می‌رود اما در گوشی‌های نسل جدید که وارد بازار می‌شوند، امکان تغییر شماره سریال وجود نداشته و یا کار بسیار مشکلی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد