اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

رکورد عجیب بعد از ۳۰ سال؛ هیچ تیمی ۹ امتیازی نشد

ناکامی تیم‌های بزرگ در کسب ۹ امتیاز کامل دور گروهی از اتفاقات منحصر به فرد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که بعد از ۳۰ سال ثبت شد.

به گزارش سایت طلا،دور گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال با صعود تیم‌های هلند، سنگال، آمریکا، انگلیس، آرژانتین، لهستان، اسپانیا، ژاپن، فرانسه، استرالیا، کرواسی، مراکس، برزیل، سوئیس، پرتغال و کره‌جنوبی به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها به پایان رسید. در این دور شگفتی‌ها و آمارهای جذابی ثبت شد که می‌تواند در ادوار جام جهانی منحصر به فرد باشد.

یکی از این آمارها ناکامی تیم‌های بزرگ در کسب ۹ امتیاز کامل دور گروهی بود اتفاقی که از سال ۱۹۹۸ بی‌سابقه بوده است.

در این دوره تیم ملی هلند از گروه اول با هفت امتیاز، انگلیس از گروه دوم با ۷ امتیاز، آرژانتین از گروه سوم با ۶ امتیاز، فرانسه از گروه چهارم با ۶ امتیاز، ژاپن با ۶ امتیاز در گروه پنجم، مراکش با هفت امتیاز در گروه ششم، برزیل با ۶ امتیاز در گروه هفتم و پرتغال با ۶ امتیاز در گروه هشتم به عنوان تیم‌های نخست صعود کردند.

ناکامی تیم های بزرگ در کسب ۹ امتیاز در حالی است که در جام جهانی ۱۹۹۸ تیم ملی فرانسه و آرژانتین امتیاز کامل کسب کرده بودند و در جام جهانی ۲۰۰۲ نیز اسپانیا و برزیل به این مهم رسیدند. در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، پرتغال، برزیل و اسپانیا تیم های ۹ امتیاز بودند و در سال ۲۰۱۰ هلند و آرژانتین تمام مسابقات دور گروهی را با پیروزی به پایان رساندند.

در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هلند، کلمبیا، آرژانتین و بلژیک تیم‌های ۹ امتیازی لقب گرفتند و تیم اروگوئه، کرواسی و بلژیک در جام جهانی روسیه امتیازات کامل دور گروهی را کسب کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد