اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لاوروف: همواره برای گفتگو آماده ایم

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد همواره اعلام کرده ایم اگر کسی خواهان گفتگوست ما مایل به شنیدن هستیم.

به گزارش سایت طلا ، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد سازمان امنیت و همکاری اروپا در حال تبدیل شدن به یک سازمان در حاشیه است و ساختارهای سازمان امنیت و همکاری اروپا کاملا تابع آمریکا و بروکسل است.

براساس گزارش رویترز، او در ادامه گفت: دریای چین جنوبی در حال تبدیل شدن به منطقه ای است که ناتو قصد تشدید تنش ها را در این منطقه دارد. سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ، ناتو ، به دنبال کشاندن هند به ائتلاف ضد چین و روسیه بود.

وزیر امور خارجه روسیه در پایان نیز تاکید کرد روسیه همواره اعلام کرده است اگر کسی خواهان گفتگوست مسکو مایل به شنیدن است. او همچنین تاکید کرد که نباید گفته شود که آمریکا و ناتو در جنگ (اوکراین) دخیل نیستند بلکه آنها یقینا دخالت دارند.

پیش از این «آندری رودنکو» معاون وزیر خارجه روسیه هیچ پیش شرطی از سوی مسکو برای انجام مذاکرات وجود ندارد به جز شرط اصلی که اوکراین باید حسن نیت خود را نشان دهد. در همین راستا «الکسی دانیلوف» دبیر شورای امنیت اوکراین نیز در توئیتی نوشت که «احیای مرز‌های اوکراین» پیش شرط مذاکرات با روسیه است. با این حال، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین دیروز تکرار کرد مسکو آماده گفت‌وگو است اما درباره سرزمین‌هایی که ضمیمه کرده مذاکره نخواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد