اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تداوم روند صعودی شاخص بورس

دامنه روند صعودی در بازار سرمایه به امروز هم کشیده شد و شاخص‌های بورسی سبزپوش شدند.شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با پنج هزار و ۸۵۵ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش سایت طلا،شاخص کل بورس امروز با ۵۸۵۵ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۲۹۶۸ واحد افزایش یافت و تا رقم ۴۱۲ هزار و ۶۵۳ واحد افزایش یافت.

در این بازار ۳۲۰ هزار معامله انجام شد که ۳۱ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، پالایش نفت بندرعباس، مخابرات ایران، پتروشیمی بوعلی سینا و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۴۶ واحد افزایش داشت و به ۱۸ هزار و ۶۸۳ واحد رسید.

در این بازار بیش از سه میلیارد و ۳۰۳ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۱۹۷ هزار و ۷۴۶ نوبت بود. پتروشیمی مارون (مارون)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (شکام)، توسعه و عمران استان کرمان (کرمان) و بیمه سامان (بساما) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، تولید نبروی برق دماوند(دماوند)، جنرال مکانیک (رنیک)، صنایع مادیران (مادیرا)، تو لید برق ماهتاب کهنوج (بکهنوج) و توسعه مولد نیروگاهی جهرم (بجهرم) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد