اونس طلا2340.45
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

فروش صندل های فرسوده استیو جابز

صندل‌هایی که استیو جابز در روزهای اولیه تأسیس اپل می‌پوشید، روز یکشنبه در یک حراجی در شهر نیویورک به قیمت ۲۱۸۷۵۰ دلار فروخته شد.

صندل های استیو جابز در حراجی به قیمت ۲۱۸۷۵۰ دلار فروخته شد. صندلهایی که استیو جابز در روزهای اولیه تأسیس اپل میپوشید، روز یکشنبه در یک حراجی در شهر نیویورک به قیمت ۲۱۸۷۵۰ دلار فروخته شد.

به گفته خانه حراج، او این صندل های جیر قهوه ای را در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ در همایش و نمایشگاه های مهم شرکت اپل می پوشیده است.

مارتین نولان، مدیر اجرایی Julien's Auctions به NPR گفت، این بالاترین قیمتی است که تا به حال برای یک جفت صندل در حراج پرداخت شده است و رکورد دار بوده است. سایر لوازم استیو جابز در سالهای اخیر در حراجیها به قیمتهای گزافی فروخته شدهاند . نمونه اولیه رایانه Apple-1 هم که ساخت اواسط دهه ۱۹۷۰ بود با قیمت ۶۷۷۱۹۶ دلار به فروش رفت.

نولان گفت که صندلها قبلاً در حراجی در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۲۰۰۰ دلار فروخته شده بودند اما برنده مناقصه نخواسته که نامش فاش شود. این بیشترین مبلغی است که کسی برای خرید کفش در حراج پرداخت کرده است.

نایک ایر کشتیهای مایکل جردن در سال۱۹۸۴ به قیمت۱.۴۷میلیون دلار یک سال پیش فروخته شد. نایک مشکی پوشیده شده توسط کانیه وست در گرمی ۲۰۰۸سال گذشته نیز به قیمت۱.۸ میلیون دلار فروخته شد.

شاید مهمترین سوال در مورد صندلها، این باشد که آیا آنها بو میدهند؟

نولان پاسخ داد که آنها "بوی موفقیت می دهند."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد