اونس طلا2331.79
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

آلبرت پیون کارگردان فیلم کاپیتان آمریکا درگذشت

آلبرت در تمام طول روز بلند می شود و با حالت تعجب به آسمان نگاه می‌کند، مثل اینکه از پنجره به یک جای خاص نگاه می‌کند. این نشان می دهد که پایان زندگی اش نزدیک است.

آلبرت پیون کارگردان فیلم های علمی-تخیلی و اکشن در سن ۶۹ سالگی پس از سالها مبارزه با زوال عقل و مولتیپل اسکلروزیس درگذشت. همسرش سینتیا کوران، تهیه کننده، اعلام کرد که این فیلمساز که فیلم هایی مانند کاپیتان آمریکا و سایبورگ را کارگردانی کرده بود، روز شنبه درگذشت.

او با به اشتراک گذاشتن این خبر دلخراش در فیس بوک، نوشت: آلبرت پیون شنبه، ۲۶ نوامبر، ساعت ۵:۵۰ بعد از ظهر درگذشت.

پیون آخرین روزهای زندگی خود را در یک آسایشگاه با همسرش گذراند و همسرش در این مدت پیام های شخصی طرفدارانش را برای او می خواند. پیون در حالی که همسرش در کنارش نشسته بود در بیمارستان جان باخت .

همسر او قبل از فوت پیون در فیسبوک نوشت: آلبرت در تمام طول روز بلند می شود و با حالت تعجب به آسمان نگاه میکند، مثل اینکه از پنجره به یک جای خاص نگاه میکند. این نشان می دهد که پایان زندگی اش نزدیک است.

پیون در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که به بیماری ام اس مبتلا شده است، یک بیماری مادام العمر که به گفته وب سایت NHS، می تواند بر مغز و نخاع تأثیر بگذارد و باعث طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله مشکلات بینایی، عدم حرکت و حس تعادل در بازو یا پا شود.

پیون در طول فعالیت حرفه ای خود بیش ا ز۲۰ فیلم سینمایی را از جمله فیلم مارول کاپیتان آمریکا با بازی مت سالینجر، رونی کاکس و ند بیتی، در دهه ۹۰ کارگردانی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد