اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش هزار واحدی شاخص بورس در نخستین روز معاملاتی هفته

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش سایت طلا،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 297میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 391میلیارد تومان در بیش از 306هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و 979واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 408هزار و 208واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سایپا با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۲۸ واحد کاهش داشت و به ۱۸ هزار و ۵۶۴ واحد رسید.

در این بازار بیش از سه میلیارد و ۳۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۱۷۳ هزار و ۴۷۷ نوبت بود.

بهمن دیزل (خدیزل)، توزیع داروپخش (دتوزیع)، فرآورده های غذایی و قند چهارمحال (قچار)، توسعه سامانه نرم افزاری نگین (توسن)، پخش هجرت (هجرت) و ریل سیر کوثر (حسیر) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)، صنایع مادیران (مادیرا)، پتروشیمی مارون (مارون)، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد