اونس طلا2296.06
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000
گزارش آگهی

نظر توماس ثورنتون درباره خرید بیت کوین

بازار رمزارزها شاهد حضور و فعالیت ارزهای دیجیتال متعدد در این شبکۀ زنجیره‌ای و بین‌المللی است. به‌طوری‌که هرکدام از آن‌ها ساختار خاصی دارند و با عملکردهای متفاوت موجب افزایش یا کاهش سرمایۀ کاربران می‌شود.

بازار رمزارزها شاهد حضور و فعالیت ارزهای دیجیتال متعدد در این شبکۀ زنجیره‌ای و بین‌المللی است. به‌طوری‌که هرکدام از آن‌ها ساختار خاصی دارند و با عملکردهای متفاوت موجب افزایش یا کاهش سرمایۀ کاربران می‌شود. در این میان بیت کوین به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین و اصلی‌ترین رمزارزهای موجود در دنیای ارزهای دیجیتال، طرفداران فراوانی دارد و بسیاری از کاربران به‌صورت روزانه روند افزایش و کاهش ارزش این رمزارز را مورد بررسی قرار می‌دهند. در این میان توماس ثورنتون به‌عنوان یکی از فعالان بازار بین‌المللی ارزهای دیجیتال به‌ویژه بیت کوین، نظرات گوناگونی دربارۀ ارزش، جایگاه و قیمت بیت کوین دارد. درواقع قصد دارد با دانش و راهنمایی‌های خود مسیر خرید بیت کوین را برای سرمایه‌گذاران مبتدی و حرفه‌ای هموارتر سازد.

Bitcoin نیز مانند سایر رمزارزها دچار یک‌سری فرازونشیب‌ها شده‌است و بعضی مواقع خرید آن چیزی جز ضرر برای کاربران به‌همراه ندارد، ازاین‌رو می‌بایست کاربران تمامی اخبار مربوط به این ارز بین‌المللی را دنبال كنند تا با کسب آگاهی لازم و کافی در زمان مناسب، تراکنش‌هایشان را انجام دهند و بدین نحو درصد شکست و زیان آن‌ها در این بازار بی‌حدومرز کاهش پیدا کند.

شاخص پیش‌بینی‌کنندۀ سقوط و صعود بازار بیت کوین

همان‌طور که می‌دانید، بازار ارزهای دیجیتال براساس پیش‌بینی های‌افراد، مؤسسات و شرکت‌های معتبر و فعال در این زمینه به مسیر خود ادامه می‌دهد. به همین سبب برای ارز دیجیتال Bitcoin یک شاخص با نام TD Sequential در نظر گرفته شده‌است. درواقع این شاخص تمامی داده‌ها از قبیل قیمت، قدرت و ضعف روند انجام معاملات و همچنین شانس بازگشت را بررسی می‌کند و بدین صورت یک پیش‌بینی سنجیده و دقیق را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شاید در نگاه اول این کار بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسد، اما اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، حتماً می‌دانید که یک پیش‌بینی دقیق و مؤثر می‌تواند مسیر زندگی و آیندۀ معامله‌گران را در این بازار جهانی تغییر دهد.

با این توصیف می‌توان گفت شاخص TD Sequential منبع اصلی پیش‌بینی‌ها، اخبار و نظرات توماس ثورنتون در رابطه با قیمت و خرید بین کوین است. این شاخص در سال 2020 میلادی، اعلام کرد که ارزش بازار به‌شدت سقوط می‌کند و کاربران دچار ضرروزیان شدید می‌شوند؛ این پیش‌بینی درست بود و توانست اعتماد بسیاری از معامله‌گران را به‌دست بیاورد.

نظریۀ اول توماس ثورنتون در رابطه با خرید BItcoin

توماس شخصیت پیش‌بینی‌کنندۀ سقوط بازار در سال 2020 میلادی، این روزها به نتایج غیرقابل‌باور و مهمی دست پیدا کرده‌است. او معتقد است که پس از گذشت مدت زمان طولانی از سقوط بازار، این روزها بهترین موقعیت برای خرید بین کوین است. این پیش‌بینی به دوران شیوع کووید 19 باز می‌گردد و توماس قبل از اینکه بازار رمزارزها سقوط کند، به این نتیجه دست یافت که زمان نزول قیمت بین کوین نزدیک است و درست هم پیش‌بینی کرده بود. اما هم اکنون Thomas Thornton پیش‌بینی كرده‌است که آیندۀ روشنی در انتظار ارز بیت کوین قرار دارد و بهترین زمان برای خرید بیت کوین است.

از آنجایی‌ که معاملات بخش اصلی و مهم بازار رمزارزها هستند، باید گفت که شاخص‌های معاملاتی و تشخیص صحیح و به‌موقع در بازار ارزهای دیجیتال اهمیت فراوانی دارد. به همین سبب می‌بایست کاربران به این آمار و ارقام توجۀ ویژه داشته باشند و براساس آن معاملات خود را انجام دهند. البته در کنار این شاخص، یک‌سری تجهیزات کاربردی نظیر نرم‌افزارهای تحلیل و ارزیابی، صرافی و کیف پول الکترونیکی وجود دارد تا کاربران با استفاده از آن‌ها بتوانند در خصوص خریدوفروش ارزهای دیجیتال تصمیم‌گیری كنند و با انجام تراکنش‌های موفق، سود قابل توجهی به‌دست بیاورند.

شرایط کنونی ارز دیجیتال Bitcoin

توماس ثورنتون، بنیانگذار و مؤسس شرکت مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری Telemetry، به‌وسیلۀ شاخص پیش‌بینی‌کنندۀ صعود و سقوط بازار به این نتیجۀ مهم دسته یافته‌است که قیمت بیت کوین در حداقل میزان ممکن (کف قیمت) قرار دارد و بهترین زمان برای خرید Bitcoin و انجام سرمایه‌گذاری سودآور است. درواقع بیت کوین هم‌اکنون کمترین میزان قیمت خود را دارد و خرید آن این امکان را فراهم می‌کند تا در آیندۀ نه چندان دور، سود قابل‌توجهی عاید کاربران شود، بنابراین بیت کوین هم‌اکنون در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و خرید آن به هر اندازه سودآور خواهد بود، درنتيجه آن دسته از افرادی موفق‌تر عمل می‌کنند که بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را در زمینه‌ی خرید بیت کوین(Bitcoin) داشته باشند. شما نیز فرصت را از دست ندهید و هم‌اکنون از طریق صرافی‌های معتبر و پشتیبان بیت کوین، اقدام به خرید این رمزارز نمایید و در مدت زمان کوتاه، سرمایۀ خود را به‌طور غیرقابل‌باور افزایش دهید.

نظریۀ دوم توماس ثورنتون دربارۀ قیمت و خرید بیت کوین

Thomas Thornton بر این عقیده است که سیگنال‌ها ممکن است چندین بار کار کنند و همین امر انجام معاملات بزرگ را دچار یک‌سری تنش و ریسک کرده‌است. در این‌ خصوص برای کنترل سریع اوضاع و بهبود فرآیند سرمایه‌گذاری، می‌بایست یک سقف را برای انجام معاملات تعیین کنید. بدین صورت که برای بیت کوین، یک بازۀ قیمتی در نظر گرفته می‌شود و تراکنش‌ها صرفاً در محدودۀ تعیین‌شده انجام می‌گردد. به‌طور مثال اگر برای ارز دیجیتال بیت کوین ارزشی بین 8000 تا 15000 دلار در نظر گرفته‌اید، رمزارزهای 8000 دلار وکمتر از آن را می‌توانید خریداری کنید. اما Bitcoin های بیش از 15000 اصلاً گزینۀ مناسبی برای خرید و سرمایه‌گذاری نخواهد بود، زيرا احتمال سودآور بودن معامله کاهش می‌یابد و به‌نسبت ریسک تراکنش‌ها افزایش پیدا می‌کند.

آمارها و بررسی‌های به‌عمل‌آمده نیز نشان داده‌است که عامل اصلی متضرر شدن بسیاری از کاربران، عدم آگاهی آن‌ها نسبت به زمان مناسب انجام معاملات و تراکنش‌های موفق است. بدین ترتیب برای جلوگیری از وقوع این چنین مشکلات و ضررهای مالی، می‌بایست به پیش‌بینی‌های افراد متخصص و باتجربه نظیر توماس ثورنتون توجه نمایید و براساس آن‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال بیت کوین را پادشاه رمزارزها می‌دانند و جایگاه ویژه‌ای در بازار معاملات ارزهای الکترونیکی دارد. به همین سبب آشنایی با ارزش، جایگاه، سیر صعود و نزول قیمت و همچنین پیش‌بینی آیندۀ آن براساس شاخص‌های پیش‌بینی بسیار مهم است، زيرا بسیاری از فرآیندهای قیمت‌گذاری و خرید Bitcoin با استفاده از همین تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها انجام می‌شود. به‌تبع آن هرچه کیفیت پیش‌بینی‌ها بیشتر باشد، درصد موفقیت معامله‌گران نیز در راستای انجام تراکنش‌های سودآور افزایش می‌یابد. البته انجام معاملات موفق در شبکۀ گستردۀ بیت کوین نیازمند دانش و تخصص کافی است تا با شناسایی دقیق زمان مناسب انجام تراکنش‌ها، بتوانید سود قابل‌توجهی به‌دست بیاورید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد