اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رفت و برگشت عجیب قیمت بیت‌کوین

در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، قیمت بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.

به گزارش سایت طلا،قیمت بیت‌کوین با رشد چهار درصدی سنگر ۱۶ هزار دلار را پس گرفت. همزمان با رشد قیمت بیت‌کوین، اغلب ارز‌های دیجیتال سرشناس شبانه‌روز قبلی را با ثبت بازدهی مثبت پشت سرگذاشتند

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۸۲۳.۴۹ میلیارد دلار است كه ۵.۳۸ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲.۱۶ درصد کاهش یافته و به ۶۳.۴۹ میلیارد دلار رسیده است.

صبح دیروز هر واحد بیت‌کوین ۱۵ هزار و ۸۰۰ دلار ارزش داشت و در این مدت شاهد رشد ۷۰۰ دلاری قیمت آن بودیم

از طرفی، ۳۰.۳۹ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

برخلاف رکود مداوم بازار کریپتو، که با سقوط صرافی FTX، شرایط بدتر نیز شد، بسیاری از سرمایه‌گذاران با تجربه از جمله مارک کوبان هنوز به رمزارزها اعتقاد دارند.

مارک کوبان در مصاحبه اخیر خود بیان کرد: یک سوال اساسی که از من پرسیده می‌شود این است که چرا روی رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌ام؟ در پاسخ باید بگویم، من معتقدم قراردادهای هوشمند تاثیر بسزایی در ایجاد اپلیکیشن‌های ارزشمند خواهند داشت. من از روز اول گفته‌ام، ارزش واقعی یک توکن، از برنامه‌هایی که روی پلتفرم‌های آن اجرا می‌شوند و ابزاری که ایجاد می‌کنند به دست می‌آید.

مارک کوبان مدت‌هاست که اتریوم (ETH) را به عنوان رمزارز برتر نسبت به بیت‌کوین (BTC) و نزدیک‌ترین رمزارز به یک ارز واقعی معرفی کرده است. این مسئله به این دلیل است که اتریوم به عنوان یک ذخیره‌کننده ارزش، کاربرد داخلی بسیار بیشتری در شکل ارگانیک و بومی خود دارد و برنامه‌هایی که از قراردادهای هوشمند و برنامه‌های افزودنی در اتریوم استفاده می‌کنند در مقایسه با بیت‌کوین بسیار ارزشمندتر هستند.

همچنین معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال و بنیان‌گذار LedgArt، کالیو با اشاره به شاخص فریم زمانی بالاتر (HTF)، ابراز خوش‌بینی کرد که «تغییر شتاب عمده‌ای در آغاز روند نزولی ورود HTF رخ خواهد داد».

با این حال، کارشناس انتظار ندارد که این حرکت منجر به یک اوج قیمت (ATH) جدید شود. توییت دیگر کالیو تصریح کرد که نباید انتظار یک رکورد جدید را تا اواخر سال ۲۰۲۴ و اوایل سال ۲۰۲۵ داشت.

در این میان، ارزش بیت‌کوین از نظر حامیان پر سر و صدایی که هنوز هم در مورد دارایی دیجیتال صعودی فکر می‌کنند و همچنان به هودل ادامه می‌دهند، از جمله نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر بی‌پول» رابرت کیوساکی، بسیار کم است.

پیش از این، کارشناسان TradingShot خاطرنشان کردند که بیت‌کوین در حال شکل‌گیری کف پایین است که نشان می‌دهد می‌تواند در ماه مه ۲۰۲۳ از منطقه نزولی خارج شود و پیش‌بینی می‌شود در مارس ۲۰۲۴ بازار صعودی جدیدی را آغاز کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد