اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک مدیر مالی بخاطر اعلام ورشکستگی اخراج شد

یک مدیر مالی به دلیل اینکه بطور مداوم به رؤسای خود هشدار می داد که شرکت در حال ورشکستگی است، اخراج شد.

یک مدیر مالی به دلیل اینکه بطور مداوم به رؤسای خود هشدار می داد و تلاش می کرد که به آنها یادآوری کند که شرکت در حال ورشکستگی است، اخراج شد.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که سام ویلیامز( مدیرمالی) یک اسکناس ۱۱۶۲۸ پوندی از طرف مدیر عامل دریافت کرد سپس ایمیلی به مدیر عامل شرکت ارسال کرد و گفت: «تا زمانی که ندانم این پول از کجا آمده است، نمیتوانم این پول را بپذیرم زیرا شرکت در حال ورشکستگی است. صادقانه بگویم، ما بودجه لازم برای اداره شرکت را نداریم و این یک مسئله جدی است.»

او بازهم به مدیران دیگر هشدار داد که آنها احتمالاً ورشکست می شوند، زیرا قادر به بازپرداخت بدهی های شرکت نیستند و در معرض خطر تجارت غیرقانونی هستند.

زمانی که تامین کنندگان، پول خودشان را مطالبه کردند، آقای ویلیامز دوباره سعی کرد به رئیس خودش هشدار بدهد. او مجدد ایمیلی به مدیر عامل ارسال کرد و از او خواست که به این شرایط رسیدگی کند.

او به مدیران ارشد گفت که شرکت بیش از ۳ میلیون پوند به طلبکاران بدهکار است اما کمتر از ۳۰۰ هزار پوند در بانک دارد.

در نهایت، رئیس هیئت مدیره، به آقای ویلیامز گفت که دیگر نمی خواهد با او همکاری کند.

او پس از اخراج شدن موظف شد که به شکایات همه شرکت هایی که او را بهعنوان مدیر مالی می شناختند، رسیدگی کند. اخراج او باعث آسیب به سابقه کاری و میزان بالای استرس و اضطراب قابل توجه او شده است.

سام ویلیامز به دلیل اخراج ناعادلانه از شرکت شکایت کرد و دادگاه به عنوان غرامت به خاطر رفتاری که با او شده بود مبلغ ۷۵۴۳۸۰ پوند از شرکت درخواست کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد