اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

هشدار آمریکا به اتباعش در اربیل عراق

کنسولگری آمریکا در شهر اربیل عراق، تاکید کرد ترکیه قصد دارد در سوریه و عراق عملیات نظامی اجرا کند.

به گزارش سایت طلا ، کنسولگری آمریکا در شهر اربیل به شهروندان این کشور هشدار داد محتاط باشند و از حضور در مناطق مرزی اجتناب کنند، زیرا گزارش موثق دریافت کرده است که ترکیه قصد دارد در چند روز آینده، عملیات نظامی در شمال سوریه و عراق اجرا کند.

به گزارش رویترز، کنسولگری آمریکا به اتباع این کشور درباره سفر به منطقه کردستان به علت ناتوانی عراق در حمایت از آنها، هشدار داد.

ترکیه در واکنش به اقدامات به آنچه اقدامات تروریستی حزب کارگران کردستان در استانبول ادعا می‌کند، عملیات نظامی علیه این گروه آغاز کرده است.

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در بازدید از خیابان استقلال استانبول، در پاسخ به سوال خبرنگار الحدث درباره نوع واکنش ترکیه به انفجار میدان تقسیم گفت، عملیات نظامی در شرق سوریه و در عراق متوقف نشده است.

چاووش اوغلو افزود: به هدف قرار دادن تروریست‌ها در هر جایی که باشند، ادامه خواهیم داد. ارتش، اطلاعات، گارد مرزی و نیرو‌های امنیتی هر کاری لازم باشد، انجام خواهند داد و عملیات ویژه یا حمله علیه حزب کارگران کردستان و یگان‌های مدافع خلق و گروه داعش اجرا خواهند کرد.

پیشتر، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۱ عضو پ. ک. ک از جمله چندین تن از سران و فرماندهان این حزب، در حملات هوایی ترکیه به منطقه عملیات پنجه قفل در شمال عراق کشته شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد