اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرایط فروش فوری محصولات کرمان موتور اعلام شد + قیمت

شرایط فروش جک J4 ، جک S5 و کی ام سی T8 کرمان موتور در بورس اعلام شد. کرمان موتور جک جی 4، جک اس 5 و کی ام سی تی 8 را از 28 آبان 1401 در بورس عرضه می‌کند.

به گزارش سایت طلا، شرایط فروش جک J4 ، جک S5 و کی ام سی T8 کرمان موتور در بورس اعلام شد. کرمان موتور جک جی 4، جک اس 5 و کی ام سی تی 8 را از 28 آبان 1401 در بورس عرضه می‌کند.

کرمان موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد از ساعت ۸:۱۵ روز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۰۰ دستگاه سدان جک جی ۴، ۱۰۰ دستگاه شاسی بلند جک اس ۵ و ۱۰۰ دستگاه پیکاپ کی ام سی تی ۸ را در بورس عرضه کند. میزان پیش دریافت خرید این خودروها نیز 25 درصد خواهد بود. در ادامه جزئیات شرایط فروش جک J4 ، جک S5 و کی ام سی T8 کرمان موتور در بورس را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش جک J4 ، جک S5 و کی ام سی T8

کرمان موتور در این طرح سدان جک جی ۴ را با قیمت پایه ۴۷۲ میلیون تومان، شاسی بلند جک اس ۵ را با قیمت پایه ۸۸۳ میلیون تومان و کی ام سی تی ۸ را با قیمت پایه ۸۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند. گفتنی است مشتریان علاوه بر قیمت خودرو باید هزینه‌های مالیات و عوارض به همراه هزینه‌های متغیر را نیز پرداخت کنند که مقدار آنها برای هر خودرو در جدول فوق درج شده است.

کرمان موتور در این طرح جک جی ۴، جک اس ۵، کی ام سی تی ۸ را در دو رنگ سفید و مشکی با موعد تحویل ۱۳ دی ۱۴۰۱ در بورس عرضه می‌کند. همانند سایر طرح‌های فروش قبلی، هر کد ملی فقط می‌تواند روی یکی از کدهای عرضه شده ثبت سفارش انجام دهد و به هر کد ملی نیز یک دستگاه خودرو ارائه خواهد شد. ضمن این که فرایند صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز فقط به اسم شخص خریدار انجام می‌شود.

گفتنی است مشتریان بلافاصله پس از این که اصل مبلغ معامله شده در بورس کالا را تسویه کردند، باید به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس customer.kermanmotor.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و تکمیل کنند تا خودرو به آنها تحویل داده شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد