اونس طلا2320.44
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

آن چیز که در ابتدا در تصویر می بینید عمیق ترین ترس های شما را آشکار می کند

تست هوش تصویری امروز کمی متفاوت است زیرا عمیق ترین ترس های شما را در ضمیر ناخودآگاهتان بر اساس آنچه در ابتدا می بینید آشکار می کند.

تست هوش تصویری امروز کمی متفاوت است زیرا عمیق ترین ترس های شما را در ضمیر ناخودآگاهتان بر اساس آنچه در ابتدا می بینید آشکار می کند. برای این تست شخصیت به تصویر زیر نگاه کنید. اول چه چیزی در تصویر دیدید؟

یک دختر بچه

اگر برای اولین بار دختر بچه ای را دیدید که زیر درخت نشسته است، به این معنی است که منشأ ترس شما احساسات سرکوب شده دوران کودکی است. رابطه یک کودک با یک مادر مهم است زیرا بیشتر رشد عاطفی کودک بستگی به این رابطه دارد. در کودکی ممکن است انواع مختلفی از اتفاقات برای شما رخ داده باشد که بر ذهن شما تأثیر گذاشته باشد.

اگردر کودکی زمان بیشتری پیش مادرتان بودید و یا بیشتر در معرض توجه او بودید ، احتمالاً ترس های شما از بین می رفت.

عمیق ترین ترس ضمیر ناخودآگاه شما تصمیم گیری یا مسئولیت پذیری است.

پروانه

بزرگ ترین ترس شما ،مرگ یا از دست دادن فرصت های زندگی است. به گفته کارشناسان، پروانه نماد مثبت و خوبی دارد. اما همانطور که می دانیم دو طرف وجود دارد. اگر یک طرف مثبت باشد، سمت دیگر آن تاریک تر یا منفی تر است. هنگامی که پروانه ها به خواب شما می آیند، نشان دهنده تغییر و آغاز است.

این نماد، انتقال دهنده روح در زندگی پس از مرگ است. پروانه ما را به دنیای مردگان هدایت می کند و نشان دهنده مقاومت ناخودآگاه در برابر عشق است.

توت فرنگی

توت فرنگی است نماد قلب و عشق است. توت فرنگی در افسانه ها، نمادی از محصولی است که از درد عشق بوجود آمده است. عمیق ترین ترس شما در ضمیر ناخوآگاهتان ترس از عشق است. شما می ترسید عاشق شوید و شکست بخورید . اما برای ادامه زندگی چاره ای جز آن ندارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد