اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آگهی/ مزیت‌های مسترنود چیست؟

آیا می‌خواهید در بازار کریپتوکارنسی فعالیت کنید، اما با خرید ارز دیجیتال میانه خوشی ندارید؟

آیا می‌خواهید در بازار کریپتوکارنسی فعالیت کنید، اما با خرید ارز دیجیتال میانه خوشی ندارید؟ چرا به جای خرید و فروش ارز دیجیتال درباره سرمایه‌گذاری روی مسترنودها فکر نمی‌کنید؟ مسترنود یک شبکه عملیاتی و نوعی فول نود است. این شبکه یک کپی از کل بلاک‌چین را نگه می‌دارد. البته به غیر از این، مسترنود قابلیت‌های دیگری نیز دارد که اگر می‌خواهید به جای خرید ارز دیجیتال، روی آنها سرمایه‌گذاری کنید، قطعاً می‌خواهید مزایای آن را بدانید. با ما همراه باشید تا مزایای مسترنود را بشناسید.

مسترنود چیست؟

در علوم رایانه، تمام رایانه‌هایی که به یک شبکه متصل می‌شوند عموماً به عنوان گره (نود - Node) نامیده می‌شوند. در شبکه بلاک‌چین نیز از همین اصطلاح استفاده می‌شود. در بلاک‌چین بیت کوین، گره‌های کامل (فول نود - Full Node) تمام عملکردهای اصلی را در نرم‌افزار معاملات BTC اجرا می‌کنند. آنها در مورد هر فعالیتی که در این شبکه رخ می‌دهد، اتفاق نظر دارند. به عبارت دیگر، رخ دادن هر فعالیتی در شبکه بیت کوین، مشروط به اتفاق نظر میان فول نودها است. به این اتفاق نظر، اجماع گفته می‌شود.

در بلاک‌چین، «اجماع» مجموعه‌ای از قوانین است. تراکنش‌های بیت کوین تنها زمانی انجام می‌شوند که تمام این قوانین رعایت شود. بنابراین در یک شبکه گره سبک (لایت نود - Light Node)، برخی از گره‌ها مبادله اشتباه را حتی تحریم نیز می‌کنند. در صورت وجود شبکه فول نود، از این امر کاملاً اجتناب می‌شود. با اطلاع از این توضیحات درباره انواع گره و شبکه آن در شبکه بیت‌کوین، مسترنود را بهتر درک خواهیم کرد.

مزایای مستر نود

همانطور که گفته شد، اگر می‌خواهید به جای خرید ارز دیجیتال روی یک مسترنود سرمایه‌گذاری کنید، ممکن است بخواهید مزایای آن را بدانید تا دلیل منطقی کافی را برای ترجیح مسترنود بر خرید ارز دیجیتال داشته باشید. در اینجا برخی از این مزایا آورده شده‌اند.

۱. انگیزاننده‌های کسب درآمد

مسترنود به سایر سیستم‌های مبادلاتی فول نود بی‌شباهت است؛ زیرا علاوه بر خدمت رسانی به شما به عنوان یک فول نود، مزایای زیاد دیگری نیز دارد. بهترین بخش این است که به طور دوره‌ای به شما انگیزاننده‌هایی را می‌دهد. وقتی از مسترنود خود برای یک ارز دیجیتال خاص استفاده می‌کنید، شروع به کسب انگیزاننده‌هایی خواهید کرد. این مبلغ، به مدل تشویقی که توسط پروژه ارائه شده بستگی دارد.

بنابراین اگر این مورد در توسعه ارز دیجیتال لحاظ شده‌ باشد، کاربران بیشتری جذب آن شده‌اند و خواهند شد. آنها دوست دارند به جای خرید ارز دیجیتال، اینگونه سرمایه‌گذاری کنند تا مبلغ هنگفتی به دست آورند.

مطمئن شوید که ارز دیجیتال مناسبی را برای راه‌اندازی مسترنود انتخاب می‌کنید. اگر ارز دیجیتال به شما تشویقی بیشتری می‌دهد، برای‌تان بسیار سودمند است.

۲. امنیت و حریم خصوصی

یک تراکنش را تک تک گره‌های درگیر در بلاک‌چین بررسی می‌کنند و اگر حتی یک گره آن را تایید نکند، تراکنش لغو می‌شود و خرید ارز دیجیتال انجام نمی‌پذیرد. این یک ویژگی بسیار مورد نیاز برای بلاک‌چین است و مسترنود به سرعت این کار را برای شما انجام می‌دهد و این نیاز بلاک‌چین را برطرف می‌سازد. یک سیاست مجازات سختگیرانه در این سیستم اجرا شده است که احتمال دستکاری و تقلب را کاهش می دهد. این مجازات در بدو ورود خود را نشان می‌دهد تا خاطی حتی اجازه ورود به شبکه را نیز نیابد.

۳. سود حداکثری

کاربران به طور مداوم و به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه سود کسب می‌کنند. آنها ترجیح می‌دهند که به جای خرید ارز دیجیتال، روی مسترنود سرمایه‌گذاری کنند و از این طریق شروع به سرمایه‌گذاری بیشتر برای کسب سود روزانه می‌کنند. این به آنها درآمد قابل توجهی می‌دهد. سرمایه‌گذاری روی مستر نود به جای خرید ارز دیجیتال، درآمد شما را افزایش می‌دهد و سودتان را به حداکثر می‌رساند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در مورد تصمیم‌گیری روی پیشنهاداتی که برای بهبود کوین‌ها ارائه می‌شود رای دهید. وقتی سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد، تعداد رای ها افزایش می‌یابد. داشتن رای‌های بیشتر نیز به نوبه خود درآمد بهتری به شما می‌دهد.

۴. تقاضای بیشتر

مورد آخر نتیجه تمام مزایای دیگری است که تاکنون مطالعه کردید. با سرمایه گذاری بالا، تقاضای زیادی نیز به وجود خواهد آمد و در نهایت، تقاضای کلی برای ارز دیجیتال شما افزایش می‌یابد. بنابراین، اگر دوست دارید به جای خرید ارز دیجیتال، سرمایه خود را برای راه‌اندازی یک مسترنود به کار بگیرید، این شبکه کامل از گره‌ها به استقرار شرکت شما کمک می‌کند و همچنین از نظر امنیت و تراکنش‌های سریع، باعث می‌شود که به خوبی شناخته شوید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد