اونس طلا2367.39
مظنه14,881,000
18 گرم3,435,200
ارزش سکه33,526,893
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

شش دلیل اینکه چرا مردان خیانت می کنند

همه ما می دانیم که خیانت در روابط از گذشته تا به امروز رایج بوده است.

همه ما می دانیم که خیانت در روابط از گذشته تا به امروز رایج بوده است. اما هر فردی برای خیانت علت های مختلفی دارد.

ما در سایت طلا برخی از رایجترین بهانههایی را که مردان برای خیانت به همسرانشان می آورند برای شما آورده ایم.

انتقام

اگر از شریک زندگیتان عصبانی هستید، خیانت می تواند مثل یک انتقام، قدرتمند و برای مدتی خوشایند باشد. اما شما در آن واحد به دو زن خیانت می کنید. شما با زنی که برایتان مهم نیست به شریک زندگیتان پاسخ می دهید. هر رابطه جدیدی که از خیانت به وجود می آید، شروعی نابهنجار و آلوده دارد.

اعتیادها، اجبارها

سوء مصرف الکل یا مواد مخدر تصمیم گیری شما را تحت تاثیر قرار می دهد. خیانت در آن موقعیت، نشانه ای از موضوع بزرگتر یعنی اعتیاد است.

اجبار به ازدواج در سنین پایین مسئله دیگری است. اگر شخصی به اجبار یا در سنین پایین ازدواج کرده باشد، وقتی به سنی می رسد که خودش و علایقش را می شناسد دیگر نمی تواند شریک زندگی اش را بپذیرد و سعی می کند با خیانت کردن این کمبود را جبران کند.

کسالت،انتظارات غیر واقعی

بی حوصلگی می تواند در هر سنی ایجاد شود. انتظارات غیرواقع بینانه از شریک زندگی، مانند فکر کردن به اینکه شریک زندگی باید تمام خواسته ها و نیازهای شما را برآورده کند، فرد را از زندگی مشترک خسته می کند. زنان افکار، احساسات و خواسته های خودشان را دارند. ۱۲ ساعت کار در منزل یا محل کار برای زنان بسیار خسته کننده است.

خرابکاری یا تخریب رابطه

خیانت برای برخی از افراد، وسیله ای برای رسیدن به هدفشان است. این افراد به جای اینکه مستقیماً از شریک زندگی خودشان جدا شوند، به او خیانت می کنند تا او متوجه شود. برای بسیاری از افراد، مردان و زنان، انجام این عمل آسان تر از این است که بطور مستقیم از همسرشان بخواهند که به رابطه پایان دهد.

ناپختگی

برخی از مردان نابالغ و جوان هستند، اما این یک مشکل شخصیتی نیست. به عبارتی آنها به تک همسری عادت نکردند و نمی توانند به یک همسر متعهد بمانند. یک مرد جوان ممکن است یک رابطه متعهدانه را چندان جالب نداند و بعد از ازدواج هم سعی کند که روابطش را ادامه دهد.

سوء استفاده در دوران کودکی

برخی از مردان در پاسخ به ترومای حل نشده خیانت می کنند. در این صورت، آنها آسیب دوران کودکیشان را دوباره به نمایش می گذارند یا ناخودآگاه به آن پاسخ می دهند. مسائل مربوط به دلبستگی و صمیمیت بین مادر و کودک، علائم رایج آسیب های کودکی هستند . یک رابطه مخفیانه با افراد دیگر حواس آنها را از خاطرات بد دوران کودکی پرت می کند. اما در این مورد خیانت هیچ مشکل اساسی را حل نمی کند.

نکته اصلی این است که خیانت به کسی که دوستش دارید عواقب دلخراشی دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد