اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارتی که دوست دارید انتخاب کنید و فال امروزتان را بخوانید

ذهن ناخودآگاه شما این کارت ها را انتخاب می کند. کارتی که بیشتر دوست دارید، انتخاب کنید و پیام امروزتان را بخوانید.

همه ما روزهای سختی را پشت سر می گذاریم و برای ادامه دادن نیاز داریم کلماتی را بشنویم که به ما انگیزه بدهد.

جالب است که بدانید ذهن ناخودآگاه شما این کارت ها را انتخاب می کند. کارتی که بیشتر دوست دارید، انتخاب کنید و پیام امروزتان را بخوانید.

کارت شماره یک

زمان آن فرارسیده است که با یک نگرش مثبت به زندگی نگاه کنید. شما همان چیزهایی را در زندگی جذب می کنید که به آن فکر می کنید، پس آرام باشید و تسلیم و مضطرب نشوید.

به احتمال زیاد هیچ چیز در زندگیتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود، پس لازم است کمی نگرشتان را تغییر بدهید. برای رسیدن به اهدافتان چه کاری انجام دادید؟ یک تغییر بزرگ در پیش دارید.

کارت شماره دو

اگر این کارت را انتخاب کردید یعنی لحظه انتخاب و تصمیم گیری فرارسیده است. در مورد آنچه می خواهید با دقت فکر کنید، تا بعداً پشیمان نشوید. عجولانه تصمیم نگیرید. زندگی جریان دارد و متوقف نمی شود. یادتان باشد که زندگی هیچوقت عادلانه نبوده است اما شما می توانید با تصمیم های درست، مسیر درست زندگیتان را انتخاب کنید.

زندگی سعی می کند به شما نشان دهد که هر کار و تصمیمی عواقبی دارد. آیا می توانید با همه چالش هایی که بعد از تصمیمتان برایتان پیش می آید، روبرو شوید؟ هر انتخابی می کنید منتظر عواقب آن هم باشید و یاد بگیرید که آنها را مدیریت کنید. هر چیزی که برای شما درست است ممکن است به نظر دیگران غلط باشد.

کارت شماره سه

شما باید مراقب چیزهای واهی در زندگیتان باشید. اگر قصد دارید کاری انجام بدهید باید مطمئن باشید که از صمیم قلبتان می خواهید این کار را انجام دهید. از خودتان بپرسید که آیا راهی که می خواهید بروید درست است یا تحت تأثیرحرف دیگران قرار گرفتید؟

فشار زیادی روی دوش شما بوده و از این همه تلاش خسته شده اید، پس به خودتان و خواسته هایتان گوش کنید. وقت آن است که چشمانتان را باز کنید و با دقت تصمیم بگیرید. قبل از تصمیم گیری باید عواقب کارتان را در نظر بگیرید و آن را بپذیرید، سپس حرکت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد