اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی

به نظر شما آیا می‌توان در وضعیت فعلی کشور به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی فکر کرد؟!

به نظر شما آیا می‌توان در وضعیت فعلی کشور به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی فکر کرد؟!
احتمالا برخی از شما اکنون در پاسخ می‌گویید، ما در خرید قسطی همین خودروهای ایرانی که در محدوده قیمتی اقتصادی قرار دارند، گیر کرده‌ایم، حال پول لازم برای شرکت در طرح‌های خرید خودروهای خارجی مانند جک s5 را از کجا بیاوریم؟!

حق دارید! آنقدر بازار خودرو پرتلاطم است و گاها آنقدر مراکز فروش خودرو بدعهدی کرده‌اند که یافتن بهترین شرایط دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما ناامید نباشید. ما واقعا قصد داریم در این مطلب درباره طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی صحبت کنیم!

پس با ما همراه باشید.

خودرو خارجی بخریم یا داخلی؟!

لطفا در برابر این سوال موضع نگیرید و از عبارت «کو پول؟!» استفاده نکنید.

تصور کنید مجموعه‌ای وجود دارد که با بهترین شرایط ماشین قسطی عرضه می‌کند. شرایط به گونه‌ای است که با هر توان مالی می‌توانید در آن شرکت کنید. اکنون پاسخ دهید انتخاب شما کدام گزینه است؟! خودرو خارجی یا داخلی!!

خب واقعیت این است که هر کدام از این خودروها برای مشتری ایرانی مزایا و معایبی دارند.

مزایای خودرو داخلی

لطف شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی برای خرید تولیدات ایرانی این است که ماشین‌هایی که در داخل تولید می‌شود، هزینه تمام شده کمتری دارند.

خودروهای داخلی هزینه تمام شده کمتری دارند

بنابراین با جیب مشتری سازگارتر هستند و به راحتی می‌توان ماشین‌های اقتصادی را انتخاب کرد.

به عبارتی اگر شما با کمترین سرمایه قصد دارید یک ماشین جفت و جور کنید تا بتوانید با آن مشغول به کار شوید یا رفت و آمد کنید، راحت‌تر می‌توانید سراغ ماشین‌های ایرانی بروید.

حتی برخی کمپانی‌های ایرانی مانند سایپا به عرضه محصولات اقتصادی معروف هستند و پراید، تیبا و کوییک در این دسته جای می‌گیرند.

حتی خودروهای درجه یکی مانند شاهین، دنا، تارا و .. نیز با وجود برخورداری از امکانات مطلوب در قیاس با خودروهای خارجی قیمت مناسب‌تری دارند.

قطعات و لوازم یدکی آن‌ها در دسترس است

شما که با جستجوی عنوان فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی به این مطلب هدایت شده‌اید، خوب است بدانید که از دیگر مزایای خرید تولیدات ایرانی این است که قطعات و لوازم یدکی ماشین شما به راحتی و با قیمت مناسب در دسترس است.

حتی اگر خدای نکرده با ماشین خود دچار سانحه شَدید شوید هم تمامی قطعات قابل دسترسی و با قیمت مناسب قابل تعویض و تعمیر است. به طور کلی خودروهای ایرانی به سبب هزینه نگهداری پایین، انتخاب مناسبی هستند برای کسانی که حوصله رسیدگی آنچنانی به ماشین‌شان را ندارند.

بازار دست دوم خودروهای ایرانی همیشه داغ است

در این بخش از مقاله فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی باز هم می‌خواهیم با طرح یک سوال به موضوع ادامه دهیم.

به نظر شما پژو پارس TU5 راحت‌تر در بازار دست دوم‌ها به فروش می‌رود یا هیوندای النترا؟! امتحان کردنش رایگان است! می‌توانید به سراغ وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی بروید که در حوزه خرید و فروش خودرو دست دوم فعال هستند، آگهی‌ها را بررسی کنید و ببینید پرایدها زودتر به فروش می‌رسند یا انواع مدل‌های جک.

وقتی بخش قابل توجهی از مردم کشور ما در زمره افراد کم درآمد قرار می‌گیرند، طبیعی است که نبض بازار خودروهای دست دوم نیز در دست این اقشار باشد.

معایب خودرو داخلی

اگر بنا باشد منصفانه به مقوله بررسی خودروها بپردازیم باید از معایب آن‌ها نیز نام ببریم.

عدم توجه به امکانات رفاهی

چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی دارید و در حال تحقیق هستید تا با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید، باید بگوییم که اگرچه در سال‌های اخیر خودروسازان داخلی عزم خود را جزم کرده‌اند تا به مقوله امکانات رفاهی بیشتر توجه کنند، اما سابق بر این از این خبرها نبود.

بنابراین نباید انتظار امکانات ایده‌آلی از خودروهای دهه هشتاد و اوایل دهه نود داشته باشید. برخی کمپانی‌های ایرانی حتی جای لیوانی را در زمره خدمات رفاهی ماشین جدید در خبرگزاری‌ها اعلام می‌کردند و آنچه باعث شد قدری به خودشان بیایند و بیشتر به رفاه راننده و سرنشین فکر کنند، بی‌ارتباط با سیل واردات خودروهای چینی به کشور نبود.

خودروهایی که بعضا حتی از نظر فنی توان آنچنانی نداشتند، اما آنقدر غرق در امکانات رفاهی بودند که مشتری ایرانی را مجذوب خود می‌ساختند.

نداشتن استانداردهای بین المللی

وقتی شما قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی را داشته باشید، طبیعتا به دنبال ماشینی می‌گردید که از نظر میزان ورود آلاینده‌ها به محیط، شرایط بهتری داشته باشد.

امروزه دغدغه‌های زیست محیطی به یک امر مهم در زندگی بسیاری از ما تبدیل شده است و به همین دلیل، استاندارد آلایندگی مهم است.


از طرف دیگر خودرویی که موفق به کسب ستاره‌های ایمنی شده باشد یعنی امنیت آن توسط مراکز بین المللی سنجیده شده است و در تست‌های تصادف سربلند بیرون آمده است.

همه این موارد اموری است که یک ماشین را خواستنی‌تر می‌کند، اما معمولا خودروسازان ایرانی آن را نادیده می‌گیرند.

مزایای خودرو خارجی

برخی گمان می‌کنند در شرایط بد اقتصادی بین گزینه‌ طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی باید به ماشین‌های داخلی روی آورد، زیرا ماشین خارجی به علت قیمت گرانتری که دارد، به صرفه نیست. اما واقعیت این است که صرفه اقتصادی یا منطقی بودنی یک خرید را قیمت نهایی آن محصول یا کالا تعیین نمی‌کند.

خرید خودرو خارجی یک سرمایه گذاری هوشمندانه است

به عنوان مثال شما بین خرید یک پالتو پارچه‌ای یک میلیون تومانی با یک پالتو تمام چرم طبیعی هشت میلیون تومانی کدام را انتخاب می‌کنید؟!

اگر انتخابتان گزینه نخست باشد، یعنی شما چشم انداز کوتاه مدت دارید و به سرمایه‌گذاری فکر نمی‌کنید! شما با خرید پالتو تمام چرم تا سالها لباسی دارید که مد است، گرمای خوبی به شما می‌بخشد، خراب نمی‌شود و ظاهر جذابی به استایل شما می‌بخشد.

اما پالتو یک میلیون تومانی بعد از مدتی خراب می‌شود، باید برایش جایگزین بخرید، صرفا شما را می‌پوشاند، بیانگر سبک منحصر به فردی از استایل شما نیست و در حد یک پالتو پارچه‌ای گرمتان می‌کند.

بنابراین اگر در طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی انتخابتان خودرو خارجی باشد، شما نگاه اقتصادی بلند مدت دارید، زیرا یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه را رقم زده‌اید.

زیرا ماشین شما همیشه مد است و تا سالها از تولیدات داخلی جلوتر است، بیانگر ارتقای معیشتی شماست و علی رغم اینکه در حال حاضر سوار آن می‌شوید و از آن کار می‌کشید، اما با توجه به اینکه قیمت خودرو خارجی همیشه گرانتر از تولیدات داخل است، پس از مدتی گرانتر از امروز آن را می‌توانید به فروش برسانید.

دارای استانداردهای بین المللی

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی برای خرید یک ماشین مدرن خارجی، صاحب ماشینی می‌شوید که از نظر ایمنی و فنی موفق به دریافت گواهینامه‌های بین المللی شده است. بنابراین خیالتان بابت کیفیت سواری و امکانات فنی و ایمنی راحت باشد.

به عبارتی اگرچه مشتری ایرانی همواره می‌ترسد از اینکه نکند ایربگ خودرو داخلی در مواقع اضطراری باز نشود، نکند چراغ چک به موقع اخطار لازم را ندهد، نکند قفل درب‌ها به درستی کار نکند، اما خودروهای خارجی بارها مورد تست قرار گرفته‌اند تا موفق شده‌اند به استانداردهای جهانی نائل شوند.

برخورداری از امکانات رفاهی متعدد

خیلی از افرادی که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی برای خرید خودرو خارجی را دارند، دلباخته امکانات متعدد رفاهی این خودروها هستند. سانروف برقی، نمایشگر لمسی، سیستم صوتی مدرن، تهویه مطبوع اتوماتیک، روکش صندلی چرمی و مواردی از این دست از جمله امکانات مورد علاقه مشتری ایرانی است.

امکاناتی که باعث می‌شود در جنگ تردید بین خرید خودرو خارجی با داخلی، اولی برنده شود.

بهترین مرکز ارائه دهنده طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی کدام است؟

پیش از اینکه بهترین مرکز فروش را نام ببریم، بهتر است درباره شرایط استثنایی توضیح دهیم. چه شرایطی در حال حاضر برای مشتری ایرانی استثنایی خواهد بود؟!

احتمالا شما از مواردی مانند:

خرید خودرو با اقساط بلند مدت

خرید خودرو با قیمت واقعی

خرید با کمترین پیش‌پرداخت

تعیین مبلغ اقساط بر اساس درآمد مشتری و ...

نام خواهید برد.

خب! جالب شد. تعریف ما از شرایط استثنایی دارد به جاهای خوبی می‌رسد. نظرتان درباره امتیازات بیشتری برای مشتری مثل:

تحویل فوری ماشین

ثبت سند به نام خریدار

مشاوره رایگان پیش از خرید

فروش خودرو با قیمت واقعی و سود نرمال

فروش پرطرفدارترین خودروهای خارجی

و فروش تمامی خودروهای تولید داخل چیست؟!

آیا توانستیم به مفهوم طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با شرایط استثنایی دست پیدا کنیم؟!


سایا خودرو! بهترین مرکز فروش اقساطی ماشینهای ایرانی و خارجی

تمامی شرایطی که در بخش پیشین مطرح شد، از جمله خدماتی است که سایا خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با استفاده از این شرایط ویژه می‌توان انتظار داشت تمامی طبقات اقتصادی جامعه بتوانند رویای ماشین‌دار شدن خود را محقق کنند. طرفدار هر نوع خودرویی که هستید، چه ایرانی و چه خارجی، سایاخودرو در کنار شماست تا لذت یک خرید اقساطی به یادماندنی را تجربه کنید. همین الان تماس بگیرید.

برچسب ها : خودرو,ماشین,طلا,خرید خودرو,خودرو قسطی,سایاخودرو

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد