اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردهایی که تتو می کنند همسران بهتری هستند

تتو یا خالکوبی هنوز در بین خیلی از افراد محبوبیت ندارد.

تتو یا خالکوبی هنوز در بین خیلی از افراد محبوبیت ندارد. اما اگر شما کسی هستید که این کار را دوست دارید نباید اجازه دهید آنچه دیگران فکر می کنند زندگی شما را تحت تاثیرقرار دهد. ما در سال ۲۰۲۲ هستیم، پس وقت آن است که دست از قضاوت دیگران برداریم و یاد بگیریم همه افراد را با هر تفکری دوست داشته باشیم.

ما از نظر علمی برای شما ۳ دلیل آوردیم که چرا مردانی که خالکوبی دارند همسران بهتری هستند.

آنها احساسی تر هستند

مطالعات نشان داده است که افرادی که خالکوبی و پیرسینگ دارند از لحاظ شخصیتی احساسی تر هستند و در روابط زناشویی عملکرد بهتری دارند. آنها در روابط عاشقانه بسیار باثبات تر و وفادارتر هستند.

آنها اعتماد به نفس بیشتری دارند

برخی از افراد تصور می کنند که داشتن تتو به این معنی است که آن فرد غیرقابل اعتماد است یا از بدن خود متنفر است. این تفکر نادرست است .یک مطالعه نشان داد که افرادی که تتو یا خالکوبی می کنند، پس از انجام خالکوبی، اضطراب و نارضایتی کمتری از ظاهرشان دارند و سه هفته پس از انجام خالکوبی اعتماد به نفس بالاتری دارند.

آنها تحصیل کرده اند

نباید یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنید. یک مطالعه نشان داده است که افراد باهوش، دانشآموزان جوان و تحصیلکرده به تتو بیشتر علاقه دارند. اما دلایلی که باعث می شود بین آنها کمتر رواج داشته باشد موقعیت شغلی و تحصیلی و یا فرهنگی آنهاست. پس از بررسی ۱۷۵۳دانشجو، آنها دریافتند که ۱۴ درصد آنها خالکوبی دارند.

بنابراین، وقتی به این فکر میکنید که چرا مردانی که خالکوبی دارند بهترین همسران هستند، به خودتان یادآوری کنید که نباید از جوهر بترسید. به هر حال، این کار یک مرد را بسیار جذابتر میکند و آنها دخترانی را که خود واقعیشان و تفکرشان را دوست دارند، بیشتر دوست دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد